Запис Детальніше

Модель споживчого вибору абітурієнта в контексті формування комплексу маркетингових комунікацій на прикладі спеціальності «Маркетинг» НТУУ «КПІ»

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Модель споживчого вибору абітурієнта в контексті формування комплексу маркетингових комунікацій на прикладі спеціальності «Маркетинг» НТУУ «КПІ»
Model consumer choice entrants in the context of forming a complex of marketing on the example of the specialty «Marketing» NTUU «KPI»
Модель потребительского выбора абитуриента в контексте формирования комплекса маркетинговых коммуникаций на примере специальности «Маркетинг» НТУУ «КПИ»
 
Creator Пустова, Т. О.
Базь, М. О.
 
Subject модель споживчого вибору
система цінностей
комплекс маркетингових комунікацій
model of consumer choice
value system
complex marketing communications
модель потребительского выбора
система ценностей
комплекс маркетинговых коммуникаций
339.138
 
Publisher Київ
НТУУ «КПІ»
 
Date 2017-01-02T13:20:58Z
2017-01-02T13:20:58Z
2016
 
Type Article
 
Format С. 330-335
 
Identifier Пустова Т. О. Модель споживчого вибору абітурієнта в контексті формування комплексу маркетингових комунікацій на прикладі спеціальності «Маркетинг» НТУУ «КПІ» / Пустова Т. О., Базь М. О. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2016. – № 13. – С. 330–335. – Бібліогр.: 6 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/18409
 
Source Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць
 
Language uk