Модель споживчого вибору абітурієнта в контексті формування комплексу маркетингових комунікацій на прикладі спеціальності «Маркетинг» НТУУ «КПІ»
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Модель споживчого вибору абітурієнта в контексті формування комплексу маркетингових комунікацій на прикладі спеціальності «Маркетинг» НТУУ «КПІ»
Model consumer choice entrants in the context of forming a complex of marketing on the example of the specialty «Marketing» NTUU «KPI» Модель потребительского выбора абитуриента в контексте формирования комплекса маркетинговых коммуникаций на примере специальности «Маркетинг» НТУУ «КПИ» |
|
Creator |
Пустова, Т. О.
Базь, М. О. |
|
Subject |
модель споживчого вибору
система цінностей комплекс маркетингових комунікацій model of consumer choice value system complex marketing communications модель потребительского выбора система ценностей комплекс маркетинговых коммуникаций 339.138 |
|
Publisher |
Київ
НТУУ «КПІ» |
|
Date |
2017-01-02T13:20:58Z
2017-01-02T13:20:58Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Format |
С. 330-335
|
|
Identifier |
Пустова Т. О. Модель споживчого вибору абітурієнта в контексті формування комплексу маркетингових комунікацій на прикладі спеціальності «Маркетинг» НТУУ «КПІ» / Пустова Т. О., Базь М. О. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2016. – № 13. – С. 330–335. – Бібліогр.: 6 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/18409 |
|
Source |
Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць
|
|
Language |
uk
|
|