Підходи до оцінювання ефективності маркетингових інтернет-комунікацій
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Підходи до оцінювання ефективності маркетингових інтернет-комунікацій
Approaches to evaluating of marketing internet communications efficiency Подходы к оцениванию еффективности маркетинговых интернет-коммуникаций |
|
Creator |
Домашева, Є. А.
Зозульов, О. В. |
|
Subject |
підходи до оцінювання ефективності
маркетингові Інтернет-комунікації ключові показники ефективності критерії оцінювання ефективності «воронка таргетування» approaches to evaluating of efficiency marketing Internet communications key performance indicators criteria for assessing the efficiency «funnel targeting» подходы к оценке эффективности маркетинговые Интернет-коммуникации ключевые показатели эффективности критерии оценивания эффективности «воронка таргетирования» 339.138 + 658.8 |
|
Publisher |
Київ
НТУУ «КПІ» |
|
Date |
2017-01-02T22:04:00Z
2017-01-02T22:04:00Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Format |
С. 353-360
|
|
Identifier |
Домашева Є. А. Підходи до оцінювання ефективності маркетингових інтернет-комунікацій / Домашева Є. А., Зозульов О. В. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2016. – № 13. – С. 353–360. – Бібліогр.: 10 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/18412 |
|
Source |
Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць
|
|
Language |
uk
|
|