Запис Детальніше

Підходи до оцінювання ефективності маркетингових інтернет-комунікацій

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Підходи до оцінювання ефективності маркетингових інтернет-комунікацій
Approaches to evaluating of marketing internet communications efficiency
Подходы к оцениванию еффективности маркетинговых интернет-коммуникаций
 
Creator Домашева, Є. А.
Зозульов, О. В.
 
Subject підходи до оцінювання ефективності
маркетингові Інтернет-комунікації
ключові показники ефективності
критерії оцінювання ефективності
«воронка таргетування»
approaches to evaluating of efficiency
marketing Internet communications
key performance indicators
criteria for assessing the efficiency
«funnel targeting»
подходы к оценке эффективности
маркетинговые Интернет-коммуникации
ключевые показатели эффективности
критерии оценивания эффективности
«воронка таргетирования»
339.138 + 658.8
 
Publisher Київ
НТУУ «КПІ»
 
Date 2017-01-02T22:04:00Z
2017-01-02T22:04:00Z
2016
 
Type Article
 
Format С. 353-360
 
Identifier Домашева Є. А. Підходи до оцінювання ефективності маркетингових інтернет-комунікацій / Домашева Є. А., Зозульов О. В. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2016. – № 13. – С. 353–360. – Бібліогр.: 10 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/18412
 
Source Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць
 
Language uk