Запис Детальніше

Процесно-технологічний підхід до формування маркетингової моделі товару

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Процесно-технологічний підхід до формування маркетингової моделі товару
Process-technological approach to forming marketing product model
Процессно-технологический подход к формированию маркетинговой модели товара
 
Creator Зозульов, О. В.
Царьова, Т. О.
 
Subject маркетинг
модель товару
конкурентоспроможність
технологія
споживання
marketing
product model
competitiveness
technology
consumption
маркетинг
модель товара
конкурентоспособность
технология
потребление
339.138
 
Publisher Київ
НТУУ «КПІ»
 
Date 2017-01-02T23:00:02Z
2017-01-02T23:00:02Z
2016
 
Type Article
 
Format С. 369-376
 
Identifier Зозульов О. В. Процесно-технологічний підхід до формування маркетингової моделі товару / Зозульов О. В., Царьова Т. О. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2016. – № 13. – С. 369–376. – Бібліогр.: 10 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/18414
 
Source Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць
 
Language uk