Процесно-технологічний підхід до формування маркетингової моделі товару
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Процесно-технологічний підхід до формування маркетингової моделі товару
Process-technological approach to forming marketing product model Процессно-технологический подход к формированию маркетинговой модели товара |
|
Creator |
Зозульов, О. В.
Царьова, Т. О. |
|
Subject |
маркетинг
модель товару конкурентоспроможність технологія споживання marketing product model competitiveness technology consumption маркетинг модель товара конкурентоспособность технология потребление 339.138 |
|
Publisher |
Київ
НТУУ «КПІ» |
|
Date |
2017-01-02T23:00:02Z
2017-01-02T23:00:02Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Format |
С. 369-376
|
|
Identifier |
Зозульов О. В. Процесно-технологічний підхід до формування маркетингової моделі товару / Зозульов О. В., Царьова Т. О. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2016. – № 13. – С. 369–376. – Бібліогр.: 10 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/18414 |
|
Source |
Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць
|
|
Language |
uk
|
|