Стратегії розвитку приватних торгових марок. Світовий досвід
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Стратегії розвитку приватних торгових марок. Світовий досвід
Private label development strategies. World practice Стратегии развития частных торговых марок. Мировой опыт |
|
Creator |
Писаренко, Н. Л.
|
|
Subject |
приватна торгова марка
контрольовані торгові марки поведінка споживачів стратегія бренду стратегія позиціонування роздрібна мережа private labels controlled labels customer journey brand strategy positioning strategy retail chain частная торговая марка контролируемая торговая марка поведение потребителей стратегия бренда стратегия позиционирования розничная сеть 338.4 339.378 |
|
Publisher |
Київ
НТУУ «КПІ» |
|
Date |
2017-01-02T23:35:48Z
2017-01-02T23:35:48Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Format |
С. 391-397
|
|
Identifier |
Писаренко Н. Л. Стратегії розвитку приватних торгових марок. Світовий досвід / Писаренко Н. Л. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2016. – № 13. – С. 391–397. – Бібліогр.: 11 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/18417 |
|
Source |
Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць
|
|
Language |
uk
|
|