Selecting international market entry strategy in a hotel industry
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Selecting international market entry strategy in a hotel industry
Вибір стратегії виходу на міжнародний ринок в готельній галузі Выбор стратегии выхода на международный рынок в гостиничной отрасли |
|
Creator |
Spivakovska, Tetiana
Meera Nofal Mohamed Al Mashwi Al Suwaidi |
|
Subject |
foreign market entry strategy
direct exporting joint venture licensing direct investment management by contract strategic alternatives the selection of foreign markets стратегія виходу на зарубіжний ринок прямий експорт спільне підприємство ліцензування пряме інвестування управління за контрактом стратегічні альтернативи відбір зарубіжних ринків стратегия выхода на зарубежный рынок прямой экспорт совместное предприятие лицензирование прямое инвестирование управление по контракту стратегические альтернативы отбор зарубежных рынков 339.138:005.21:339.94 |
|
Publisher |
Київ
НТУУ «КПІ» |
|
Date |
2017-01-02T23:45:07Z
2017-01-02T23:45:07Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Format |
Pp. 397-402
|
|
Identifier |
Spivakovska T. Selecting international market entry strategy in a hotel industry / Tetiana Spivakovska, Meera Nofal Mohamed Al Mashwi Al Suwaidi // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2016. – № 13. – С. 397–402. – Бібліогр.: 20 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/18418 |
|
Source |
Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць
|
|
Language |
en
|
|