Формування омніканальної збутової стратегії підприємства
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування омніканальної збутової стратегії підприємства
Formation of omnichannal companie`s marketing strategy Формирование омниканальнои сбытовой стратегии предприятия |
|
Creator |
Зозульов, О. В.
Левченко, М. |
|
Subject |
маркетинг
збут омніканальні стратегії збуту marketing sale omnichannel marketing strategies маркетинг сбыт омниканальные стратегии сбыта 339 |
|
Publisher |
Київ
НТУУ «КПІ» |
|
Date |
2017-01-02T22:50:51Z
2017-01-02T22:50:51Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Format |
С. 361-368
|
|
Identifier |
Зозульов О. В. Формування омніканальної збутової стратегії підприємства / Зозульов О. В., Левченко М. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2016. – № 13. – С. 361–368. – Бібліогр.: 7 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/18413 |
|
Source |
Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць
|
|
Language |
uk
|
|