Вдосконалення методів маркетингового ціноутворення машинобудівних підприємств
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вдосконалення методів маркетингового ціноутворення машинобудівних підприємств
Improving market pricing methods of machine-building enterprises Совершенствование методов маркетингового ценообразования машиностроительных предприятий |
|
Creator |
Чукурна, О. П.
|
|
Subject |
методи ціноутворення
регресія кореляція машинобудування фактори ціноутворення питома ціна pricing methods regression correlation engineering pricing factors the specific price методы ценообразования регрессия корреляция машиностроение факторы ценообразования удельная цена 338.5:330.4 |
|
Publisher |
Київ
НТУУ «КПІ» |
|
Date |
2017-01-05T20:12:03Z
2017-01-05T20:12:03Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Format |
С. 424-430
|
|
Identifier |
Чукурна О. П. Вдосконалення методів маркетингового ціноутворення машинобудівних підприємств / Чукурна О. П. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2016. – № 13. – С. 424–430. – Бібліогр.: 8 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/18422 |
|
Source |
Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць
|
|
Language |
uk
|
|