Запис Детальніше

Вдосконалення методів маркетингового ціноутворення машинобудівних підприємств

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вдосконалення методів маркетингового ціноутворення машинобудівних підприємств
Improving market pricing methods of machine-building enterprises
Совершенствование методов маркетингового ценообразования машиностроительных предприятий
 
Creator Чукурна, О. П.
 
Subject методи ціноутворення
регресія
кореляція
машинобудування
фактори ціноутворення
питома ціна
pricing methods
regression
correlation
engineering
pricing factors
the specific price
методы ценообразования
регрессия
корреляция
машиностроение
факторы ценообразования
удельная цена
338.5:330.4
 
Publisher Київ
НТУУ «КПІ»
 
Date 2017-01-05T20:12:03Z
2017-01-05T20:12:03Z
2016
 
Type Article
 
Format С. 424-430
 
Identifier Чукурна О. П. Вдосконалення методів маркетингового ціноутворення машинобудівних підприємств / Чукурна О. П. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2016. – № 13. – С. 424–430. – Бібліогр.: 8 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/18422
 
Source Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць
 
Language uk