Запис Детальніше

Еволюція в управлінні комплексом маркетингу: застосування моделі «7Р» на підприємствах промислових пралень

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Еволюція в управлінні комплексом маркетингу: застосування моделі «7Р» на підприємствах промислових пралень
Evolution in the management of the marketing mix: the application of the model of the "7P" at industrial laundries
Эволюция в управлении комплексом маркетинга: применение модели «7Р» на предприятиях промышленных прачечных
 
Creator Язвінська, Н. В.
Тимченко, А. В.
 
Subject комплекс маркетингу
ринок послуг
товар
ціна
розподіл
просування
персонал
фізичний атрибут
процес
marketing complex
service market
product
price
place
promotion
people
physical evidence
the process
комплекс маркетинга
рынок услуг
товар
цена
распределение
продвижение
персонал
физическое атрибут
процесс
339.138
 
Publisher Київ
НТУУ «КПІ»
 
Date 2017-01-05T20:32:26Z
2017-01-05T20:32:26Z
2016
 
Type Article
 
Format С. 437-445
 
Identifier Язвінська Н. В. Еволюція в управлінні комплексом маркетингу: застосування моделі «7Р» на підприємствах промислових пралень / Язвінська Н. В., Тимченко А. В. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2016. – № 13. – С. 437–445. – Бібліогр.: 5 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/18424
 
Source Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць
 
Language uk