Система завдань з логічним навантаженням як засіб розвитку пізнавальних інтересів
Журнал "Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Система завдань з логічним навантаженням як засіб розвитку пізнавальних інтересів
Система задач с логическим нагрузкой как средство развития познавательных интересов System of problems with logical accent as tools of cognitive interests forming |
|
Creator |
Друзь, Борис Григорович
Друзь, Зінаїда Василівна |
|
Subject |
логічне мислення; молодші школярі; задачі з логічним навантаженням
логическое мышление; младшие школьники; задачи с логическим нагрузкой logical thinking; primary school students; problems with logical accent |
|
Description |
Діяльність учня при розв'язуванні задач з логічним навантаженням подібна до діяльності вченого.Задля виникнення інтересу до розв'язування таких задач важливо дотриматись принципу від простого до складного.Успіх у формуванні пізнавального інтересу в основному забезпечується правильним плануванням видів і форм вправ з логічним навантаженням, складанням ефективних систем, а також дійовим способом керівництва процесом розв’язування нестандартних завдань, створенням правильних дидактичних умов.
Деятельность ученика при решении задач с логическим нагрузкой подобна деятельности ученого. Для возникновения интереса к решению таких задач важно соблюсти принцип от простого к сложному.Успех в формировании познавательного интереса в основном обеспечивается правильным планированием видов и форм упражнений с логическим нагрузкой, составлением эффективных систем, а также действенным способом руководства процессом решения нестандартных задач, созданием правильных дидактических условий. Student's activities in solving problems with logical accent is similar to scientist's activities.It is important to follow the "from simple to difficult"-principle for emergence of interest in solving these problems.Success in forming cognitive interest is mainly ensured by proper planning of types and forms of problems with logical accent, drafting of effective systems and effective way to guide the process of solving nonstandard problems, creating the right didactical conditions. |
|
Publisher |
State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
|
|
Date |
2016-03-23
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/tmn/article/view/460
|
|
Source |
Theory and methods of learning mathematics, physics, informatics; Vol 1 No 1 (2001): Theory and methods of teaching mathematics; 98-101
Теория и методика обучения математике, физике, информатике; Vol 1 No 1 (2001): Theory and methods of teaching mathematics; 98-101 Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики; Vol 1 No 1 (2001): Theory and methods of teaching mathematics; 98-101 2309-1479 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/tmn/article/view/460/441
|
|
Rights |
Copyright (c) 2016 Theory and methods of learning mathematics, physics, informatics
|
|