Проблема вибору суб’єкта побудови комп’ютерних моделей в програмах динамічної геометрії
Журнал "Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Проблема вибору суб’єкта побудови комп’ютерних моделей в програмах динамічної геометрії
Проблема выбора субъекта построения компьютерных моделей в программах динамической геометрии The problem of choice of the subject of computer modeling with use of dynamic geometry software |
|
Creator |
Вінниченко, Євгеній Федорович
|
|
Description |
В статтi розглядається проблема визначення суб'єкта побудови комп'ютерної моделi (вчитель або учень) при використаннi програм динамiчної геометрiї в процесi навчання математики. Пропонується один iз шляхiв її розв'язання.
В статье рассматривается проблема определения субъекта построения компьютерной модели (учитель или ученик) при использовании программ динамической геометрии в процессе обучения математике. Предлагается один из путей ее решения. This paper considers the problem of determining the subject of computer models building (teacher or student) in use of dynamic geometry software in the process of learning mathematics. One way of its solution is proposed |
|
Publisher |
State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
|
|
Date |
2013-11-22
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/tmn/article/view/179
|
|
Source |
Theory and methods of learning mathematics, physics, informatics; Vol 7 No 1 (2008): Theory and methods of teaching mathematics; 04-07
Теория и методика обучения математике, физике, информатике; Vol 7 No 1 (2008): Theory and methods of teaching mathematics; 04-07 Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики; Vol 7 No 1 (2008): Theory and methods of teaching mathematics; 04-07 2309-1479 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/tmn/article/view/179/168
|
|
Rights |
Copyright (c) 2014 Theory and methods of learning mathematics, physics, informatics
|
|