Запис Детальніше

Проблема вибору суб’єкта побудови комп’ютерних моделей в програмах динамічної геометрії

Журнал "Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Проблема вибору суб’єкта побудови комп’ютерних моделей в програмах динамічної геометрії
Проблема выбора субъекта построения компьютерных моделей в программах динамической геометрии
The problem of choice of the subject of computer modeling with use of dynamic geometry software
 
Creator Вінниченко, Євгеній Федорович
 
Description В статтi розглядається проблема визначення суб'єкта побудови комп'ютерної моделi (вчитель або учень) при використаннi програм динамiчної геометрiї в процесi навчання математики. Пропонується один iз шляхiв її розв'язання.
В статье рассматривается проблема определения субъекта построения компьютерной модели (учитель или ученик) при использовании программ динамической геометрии в процессе обучения математике. Предлагается один из путей ее решения.
This paper considers the problem of determining the subject of computer models building (teacher or student) in use of dynamic geometry software in the process of learning mathematics. One way of its solution is proposed
 
Publisher State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
 
Date 2013-11-22
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
 
Format application/pdf
 
Identifier http://ccjournals.eu/ojs/index.php/tmn/article/view/179
 
Source Theory and methods of learning mathematics, physics, informatics; Vol 7 No 1 (2008): Theory and methods of teaching mathematics; 04-07
Теория и методика обучения математике, физике, информатике; Vol 7 No 1 (2008): Theory and methods of teaching mathematics; 04-07
Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики; Vol 7 No 1 (2008): Theory and methods of teaching mathematics; 04-07
2309-1479
 
Language ukr
 
Relation http://ccjournals.eu/ojs/index.php/tmn/article/view/179/168
 
Rights Copyright (c) 2014 Theory and methods of learning mathematics, physics, informatics