Порівняльний аналіз результатів застосування формул Ампера і Грассмана
Журнал "Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Порівняльний аналіз результатів застосування формул Ампера і Грассмана
Comparative analysis of the use of formulas Ampere and Grassmann Сравнительный анализ результатов применения формул Ампера и Грассмана |
|
Creator |
Мерзликін, Олександр Володимирович
Коновал, Олександр Андрійович |
|
Subject |
Модель, формула Ампера, формула Ампера-Грассмана
The model, Ampere formula, Ampere-Grassmann formula Модель, формула Ампера, формула Ампера-Грассмана |
|
Description |
Порівнюються результати розрахунків сили взаємодії провідників зі струмом, отримані за допомогою формули Ампера та виходячи з позицій сучасної фізики. Передбачається можливість застосування формули Ампера для взаємодії контурів довільної форми.
Calculation results interaction forces conductor obtained by Ampere formula and based on the position of modern physics are compared. The possibility application of the formula Ampere to interaction of circuits of arbitrary shape are supposed. Сравниваются результаты расчетов силы взаимодействия проводников с током, полученные с помощью формулы Ампера и исходя из позиций современной физики. Предусматривается возможность применения формулы Ампера для взаимодействия контуров произвольной формы. |
|
Publisher |
State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
|
|
Date |
2016-06-16
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/tmn/article/view/542
|
|
Source |
Theory and methods of learning mathematics, physics, informatics; Vol 10 No 2 (2012): Theory and methods of teaching physics; 207-210
Теория и методика обучения математике, физике, информатике; Vol 10 No 2 (2012): Theory and methods of teaching physics; 207-210 Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики; Vol 10 No 2 (2012): Theory and methods of teaching physics; 207-210 2309-1479 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/tmn/article/view/542/569
|
|
Rights |
Copyright (c) 2016 Theory and methods of learning mathematics, physics, informatics
|
|