Запис Детальніше

Порівняльний аналіз результатів застосування формул Ампера і Грассмана

Журнал "Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Порівняльний аналіз результатів застосування формул Ампера і Грассмана
Comparative analysis of the use of formulas Ampere and Grassmann
Сравнительный анализ результатов применения формул Ампера и Грассмана
 
Creator Мерзликін, Олександр Володимирович
Коновал, Олександр Андрійович
 
Subject Модель, формула Ампера, формула Ампера-Грассмана
The model, Ampere formula, Ampere-Grassmann formula
Модель, формула Ампера, формула Ампера-Грассмана
 
Description Порівнюються результати розрахунків сили взаємодії провідників зі струмом, отримані за допомогою формули Ампера та виходячи з позицій сучасної фізики. Передбачається можливість застосування формули Ампера для взаємодії контурів довільної форми.
Calculation results interaction forces conductor obtained by Ampere formula and based on the position of modern physics are compared. The possibility application of the formula Ampere to interaction of circuits of arbitrary shape are supposed.
Сравниваются результаты расчетов силы взаимодействия проводников с током, полученные с помощью формулы Ампера и исходя из позиций современной физики. Предусматривается возможность применения формулы Ампера для взаимодействия контуров произвольной формы.
 
Publisher State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
 
Date 2016-06-16
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
 
Format application/pdf
 
Identifier http://ccjournals.eu/ojs/index.php/tmn/article/view/542
 
Source Theory and methods of learning mathematics, physics, informatics; Vol 10 No 2 (2012): Theory and methods of teaching physics; 207-210
Теория и методика обучения математике, физике, информатике; Vol 10 No 2 (2012): Theory and methods of teaching physics; 207-210
Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики; Vol 10 No 2 (2012): Theory and methods of teaching physics; 207-210
2309-1479
 
Language ukr
 
Relation http://ccjournals.eu/ojs/index.php/tmn/article/view/542/569
 
Rights Copyright (c) 2016 Theory and methods of learning mathematics, physics, informatics