Запис Детальніше

Revenue models of media companies in modern conditions

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Revenue models of media companies in modern conditions
Моделі формування доходу медійних підприємств в сучасних умовах
 
Creator Сухорукова, Ольга Аркадіївна
 
Subject медіагалузь
джерела доходу
інноваційна діяльність
рекламні надходження
диверсифікація
краудфандінг
media
sources of income
innovation activity
advertising revenues
diversification
сrowd funding
655
 
Publisher Нюрнберг, Deutschland
Verlag SWG imex GmbH Nürnberg
 
Date 2017-02-10T10:39:35Z
2017-02-10T10:39:35Z
2016
2016-12-28
 
Type Article
 
Format 5 с.
С. 107-111.
 
Identifier Sukhorukova, O. A. Revenue models of media companies in modern conditions / O. A. Sukhorukova // Trends in the development of national and world science : collection of scientific articles. – Nürnberg : Verlag SWG imex GmbH Nürnberg, 2016. – P. 107–111. – Библиогр.: 11 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/18761
 
Source Тенденції в розвитку вітчизняної і світової науки : збірник наукових статей
 
Language uk