Вибір методу оцінювання партнерів зі збуту на прикладі ВАТ «Азот» на ринку Казахстану
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вибір методу оцінювання партнерів зі збуту на прикладі ВАТ «Азот» на ринку Казахстану
The method of assessment of sales partners taking the example of «Nitrogen» in Kazakhstan Выбор метода оценки партнеров по сбыту в ОАО «Азот» на рынке Казахстана |
|
Creator |
Шульгіна, Л. М.
Колайдо, О. О. |
|
Subject |
збут
методи оцінювання партнерів трейдер sales methods of evaluation partners trader сбыт методы оценки партнеров трейдер |
|
Publisher |
Київ
НТУУ «КПІ» |
|
Date |
2017-04-03T08:31:43Z
2017-04-03T08:31:43Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Format |
С. 311-317
|
|
Identifier |
Шульгіна Л. М. Вибір методу оцінювання партнерів зі збуту на прикладі ВАТ «Азот» на ринку Казахстану / Шульгіна Л. М., Колайдо О. О. // Сучасні проблеми економіки і підприємництво : збірник наукових праць. – 2013. – Вип. 11. – С. 311–317. – Бібліогр.: 4 назви.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/19167 |
|
Source |
Сучасні проблеми економіки і підприємництво : збірник наукових праць
|
|
Language |
uk
|
|