Запис Детальніше

Вибір методу оцінювання партнерів зі збуту на прикладі ВАТ «Азот» на ринку Казахстану

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вибір методу оцінювання партнерів зі збуту на прикладі ВАТ «Азот» на ринку Казахстану
The method of assessment of sales partners taking the example of «Nitrogen» in Kazakhstan
Выбор метода оценки партнеров по сбыту в ОАО «Азот» на рынке Казахстана
 
Creator Шульгіна, Л. М.
Колайдо, О. О.
 
Subject збут
методи оцінювання партнерів
трейдер
sales
methods of evaluation partners
trader
сбыт
методы оценки партнеров
трейдер
 
Publisher Київ
НТУУ «КПІ»
 
Date 2017-04-03T08:31:43Z
2017-04-03T08:31:43Z
2013
 
Type Article
 
Format С. 311-317
 
Identifier Шульгіна Л. М. Вибір методу оцінювання партнерів зі збуту на прикладі ВАТ «Азот» на ринку Казахстану / Шульгіна Л. М., Колайдо О. О. // Сучасні проблеми економіки і підприємництво : збірник наукових праць. – 2013. – Вип. 11. – С. 311–317. – Бібліогр.: 4 назви.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/19167
 
Source Сучасні проблеми економіки і підприємництво : збірник наукових праць
 
Language uk