Концептуальні засади функціонування маркетингового механізму впровадження інноваційних розробок
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Концептуальні засади функціонування маркетингового механізму впровадження інноваційних розробок
Conceptual principles of operation of marketing mechanism of innovative developments implementation Концептуальные основы функционирования маркетингового механизма внедрения инновационных разработок |
|
Creator |
Кубишина, Н. С.
Цапук, О. Ю. |
|
Subject |
інноваційна розробка
маркетинговий механізм впровадження інноваційних розробок еластичність очікуваної вигоди поведінка споживача функціонування механізму innovative design marketing modus operandi of innovation flexibility expected profits consumer behaviour operation mechanism инновационная разработка маркетинговый механизм внедрения инновационных разработок эластичность ожидаемой выгоды поведение потребителя функционирования механизма 339.138 |
|
Publisher |
Київ
НТУУ "КПІ" |
|
Date |
2015-06-14T16:47:42Z
2015-06-14T16:47:42Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Format |
С. 356-362
|
|
Identifier |
Кубишина Н. С. Концептуальні засади функціонування маркетингового механізму впровадження інноваційних розробок / Кубишина Н. С., Цапук О. Ю. // Економічний вісник НТУУ «КПІ» : збірник наукових праць. – 2014. – Вип. 11. – С. 356–362. – Бібліогр.: 16 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/11776 |
|
Source |
Економічний вісник НТУУ «КПІ»: збірник наукових праць
|
|
Language |
uk
|
|