Запис Детальніше

Using modified logistic regression to increase customer response rate to marketing campaigns

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Using modified logistic regression to increase customer response rate to marketing campaigns
18-та Мiжнародна науково-технiчна конференцiя SAIT 2016 «Системний аналiз та iнформацiйнi технології»
 
Creator Ivanova, Yuliia
Terentiev, Oleksandr
Korshevnyuk, Lev
Prosyankina-Zharova, Tatiana
 
Subject regression models
marketing
predictive modeling
data mining
 
Publisher Київ
НТУУ «КПІ»
 
Date 2017-06-08T09:51:37Z
2017-06-08T09:51:37Z
2016
 
Type Article
 
Format C. 304-305
 
Identifier Using modified logistic regression to increase customer response rate to marketing campaigns / Y. V. Ivanova, O. N. Terentiev, L. O. Korshevnyuk, T. I. Prosyankina-Zharova // Системний аналiз та iнформацiйнi технологiї : матерiали 18-ї Мiжнародної науково-технiчної конференцiї SAIT 2016, 30 травня–2 червня 2016 р., Київ. – Київ : НТУУ «КПІ», 2016. – C. 304-305. – Бібліогр.: 3 назви.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/19599
 
Source Системний аналiз та iнформацiйнi технологiї : матерiали 18-ї Мiжнародної науково-технiчної конференцiї SAIT 2016
 
Language en