Using modified logistic regression to increase customer response rate to marketing campaigns
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Using modified logistic regression to increase customer response rate to marketing campaigns
18-та Мiжнародна науково-технiчна конференцiя SAIT 2016 «Системний аналiз та iнформацiйнi технології» |
|
Creator |
Ivanova, Yuliia
Terentiev, Oleksandr Korshevnyuk, Lev Prosyankina-Zharova, Tatiana |
|
Subject |
regression models
marketing predictive modeling data mining |
|
Publisher |
Київ
НТУУ «КПІ» |
|
Date |
2017-06-08T09:51:37Z
2017-06-08T09:51:37Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Format |
C. 304-305
|
|
Identifier |
Using modified logistic regression to increase customer response rate to marketing campaigns / Y. V. Ivanova, O. N. Terentiev, L. O. Korshevnyuk, T. I. Prosyankina-Zharova // Системний аналiз та iнформацiйнi технологiї : матерiали 18-ї Мiжнародної науково-технiчної конференцiї SAIT 2016, 30 травня–2 червня 2016 р., Київ. – Київ : НТУУ «КПІ», 2016. – C. 304-305. – Бібліогр.: 3 назви.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/19599 |
|
Source |
Системний аналiз та iнформацiйнi технологiї : матерiали 18-ї Мiжнародної науково-технiчної конференцiї SAIT 2016
|
|
Language |
en
|
|