Запис Детальніше

Зв’язки з громадськістю як метод управління корпоративним іміджем видавництва

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Зв’язки з громадськістю як метод управління корпоративним іміджем видавництва
«Друкарство молоде», 17-а Міжнародна науково-технічна конференція студентів і аспірантів
 
Creator Жученя, К. С.
 
Publisher Київ
КПІ ім. Ігоря Сікорського
 
Contributor Сошинська, Ярослава Євгенівна
 
Date 2017-06-19T07:35:02Z
2017-06-19T07:35:02Z
2017
 
Type Article
 
Format С. 136-137
 
Identifier Жученя, К. С. Зв’язки з громадськістю як метод управління корпоративним іміджем видавництва / К. Жученя // Тези доповідей 17-ї міжнародної науково-технічної конференції студентів і аспірантів «Друкарство молоде». – Київ, 2017. – С. 136–137.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/19750
 
Source Тези доповідей 17-ї міжнародної науково-технічної конференції студентів і аспірантів «Друкарство молоде»
 
Language uk