Теоретико-методичні основи міжнародного маркетингу в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства
DSpace at NTB NTUU KPI
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретико-методичні основи міжнародного маркетингу в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства
Theoretical and methodological foundations of international marketing in the system of international management company Теоретико-методические основы маркетинга в системе управления внешнеэкономической деятельностью предприятия |
|
Creator |
Шульгіна, Л. М.
Колайдо, О. О. Shulgina, L. M. Kolaydo, O. O. Шульгина, Л. М. Колайдо, Е. А. |
|
Subject |
міжнародний маркетинг
внутрішній маркетинг принципи маркетингової діяльності функції маркетингу international marketing internal marketing principles of marketing functions of marketing международный маркетинг внутренний маркетинг принципы маркетинговой деятельности функции маркетинга |
|
Publisher |
Київ
НТУУ «КПІ» |
|
Date |
2017-07-10T13:39:49Z
2017-07-10T13:39:49Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Format |
С. 242-247
|
|
Identifier |
Шульгіна Л. М. Теоретико-методичні основи міжнародного маркетингу в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства / Шульгіна Л. М., Колайдо О. О. // Сучасні проблеми економіки і підприємництво : збірник наукових праць. – 2013. – Вип. 12. – С. 242–247. – Бібліогр.: 7 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/20025 |
|
Source |
Сучасні проблеми економіки і підприємництво : збірник наукових праць, Вип. 12
|
|
Language |
uk
|
|