Запис Детальніше

Теоретико-методичні основи міжнародного маркетингу в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства

DSpace at NTB NTUU KPI

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретико-методичні основи міжнародного маркетингу в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства
Theoretical and methodological foundations of international marketing in the system of international management company
Теоретико-методические основы маркетинга в системе управления внешнеэкономической деятельностью предприятия
 
Creator Шульгіна, Л. М.
Колайдо, О. О.
Shulgina, L. M.
Kolaydo, O. O.
Шульгина, Л. М.
Колайдо, Е. А.
 
Subject міжнародний маркетинг
внутрішній маркетинг
принципи маркетингової діяльності
функції маркетингу
international marketing
internal marketing
principles of marketing
functions of marketing
международный маркетинг
внутренний маркетинг
принципы маркетинговой деятельности
функции маркетинга
 
Publisher Київ
НТУУ «КПІ»
 
Date 2017-07-10T13:39:49Z
2017-07-10T13:39:49Z
2013
 
Type Article
 
Format С. 242-247
 
Identifier Шульгіна Л. М. Теоретико-методичні основи міжнародного маркетингу в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства / Шульгіна Л. М., Колайдо О. О. // Сучасні проблеми економіки і підприємництво : збірник наукових праць. – 2013. – Вип. 12. – С. 242–247. – Бібліогр.: 7 назв.
http://ela.kpi.ua/handle/123456789/20025
 
Source Сучасні проблеми економіки і підприємництво : збірник наукових праць, Вип. 12
 
Language uk