Використання діяльнісного підходу у процесі підготовки вчителя-предметника
Журнал "Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Використання діяльнісного підходу у процесі підготовки вчителя-предметника
The use of activity approach in a process of teachers training |
|
Creator |
Ткаченко, Ігор Анатолійович
Краснобокий, Юрій Миколайович |
|
Description |
Стаття присвячена сучасним підходам до конструювання оригінальних задач з окремих розділів астрофізики, розв’язання яких потребує застосування класичних математичних теорій. Мета: провести теоретичний аналіз педагогічного використання діяльнісного підходу у навчанні фундаментальних дисциплін за умови реалізації дидактичного принципу взаємозв’язку навчання з практикою, розширення наукового світогляду студентів. Задачі: 1) проаналізувати сучасні підходи стосовно сучасних методів розв’язування астрофізичних задач; 2) розглянути приклади задач як засобу поглиблення, розширення і міцнішого засвоєння теоретичного матеріалу з фізики і астрономії. Об’єкт дослідження: процес навчання студентів у ВНЗ із застосуванням діяльнісного підходу. Предмет дослідження: особливості методики використання астрофізичних задач у навчанні фундаментальних дисциплін. Методи дослідження: вивчення досвіду та праць вітчизняних авторів, присвячених проблемам впровадження та використання сучасних методик розв’язування задач. Результати: виявлено переваги та недоліки авторської методики розв’язування астрофізичних задач з фундаментальних дисциплін. Висновки: включення астрономічного матеріалу у контекст навчального матеріалу з власне фізичних знань, з одного боку, і посилення доказовості результатів власне астрофізичних досліджень, з іншого боку, сприяє формуванню сучасного наукового стилю мислення суб’єктів навчання, бо дозволяє ширше, повніше і систематичніше реалізовувати принцип природовідповідності. The article is devoted to the modern methods of constructing original astrophysics problems which needs the application of classic mathematical theories. Research focus: perform a theoretical analysis of pedagogical use the activity approach to teaching fundamental disciplines subjects by didactic principles of interaction between the learning and training practice, and the expansion of scientific outlook of students. Problem research: 1) analyze the current approaches to modern methods of solving astrophysical problems; 2) view an examples of problems as a means of deepening, broadening and stronger theoretical material in physics and astronomy. Object of research: the process of learning of students using activity approach. Subject of research: features of the methodic using astrophysical problems in teaching fundamental disciplines. The research methods: the study of experiences and works of Ukrainian authors on the problems of implementation and use of modern methods of solving problems. The results: advantages and lacks of author methodic solving astrophysical problems are detected. The main conclusions: inclusion astronomical material in the learning physics content, on the one hand, and strengthening the evidence of real astrophysical research results, on the other hand, promotes the formation of modern scientific thinking style of learners, because it allows a wider, fuller and more systematic nature-accordance principle implement. |
|
Publisher |
State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
|
|
Date |
2018-04-12
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/tmn/article/view/782
|
|
Source |
Theory and methods of learning mathematics, physics, informatics; Vol 13 No 2 (2015); 130-138
Теория и методика обучения математике, физике, информатике; Vol 13 No 2 (2015); 130-138 Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики; Vol 13 No 2 (2015); 130-138 2309-1479 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/tmn/article/view/782/807
|
|
Rights |
Copyright (c) 2015 Theory and methods of learning mathematics, physics, informatics
|
|