Методичні аспекти використання системи Maxima при підготовці бакалаврів інформатики
Журнал "Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методичні аспекти використання системи Maxima при підготовці бакалаврів інформатики
The methodical possibilities of the system Maxima using in the training of bachelors of computer science |
|
Creator |
Когут, Уляна Петрівна
|
|
Description |
У статті наведено загальну характеристику систем комп’ютерної математики та умови доцільного використання системи Maxima як засобу фундаменталізації у навчальному процесі бакалаврів інформатики. Визначено напрями педагогічного використання СКМ при вивченні інформатичних дисциплін. Визначено перспективні напрямки розвитку систем комп’ютерної математики. Мета: провести теоретичний аналіз педагогічного використання СКМ Maxima у навчанні інформатичних дисциплін. Задачі: 1) проаналізувати сучасні підходи стосовно застосування СКМ у навчальному процесі; 2) розглянути систему Maxima в аспекті навчального середовища. Об’єкт дослідження: процес навчання бакалаврів інформатики із застосуванням СКМ. Предмет дослідження: особливості використання СКМ Maxima у навчанні інформатичних дисциплін. Методи дослідження: вивчення праць вітчизняних авторів, присвячених проблемам використання СКМ. Результати: виявлено шляхи використання СКМ у підготовці бакалаврів інформатики. Висновки: розглянуто методичні аспекти системи Maxima при підготовці бакалаврів інформатики, виявлено перспективи використання систем комп’ютерної математики у навчанні інформатичних дисциплін. The article presents the general characteristics of computer mathematics systems (SCM) and conditions for effective use of the Maxima as a tool for fundamentalization in the learning process of computer science bachelors. The ways of teaching of informatics disciplines using SCM are revealed. The perspective ways of development of computer mathematics systems are outlined. The research object – process of learning science bachelors using SCM. The research subject – especially the use of SCM Maxima learning informatics’ courses. The research methods used experimental research and case studies; The findings of the research – found ways to use SCM in the preparation of bachelors of computer science. The main conclusions and recommendations – Methodical aspects of Maxima in the preparation of bachelors of computer science, revealed prospects of computer algebra systems in teaching informatics’ courses. |
|
Publisher |
State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
|
|
Date |
2015-09-04
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/tmn/article/view/784
|
|
Source |
Theory and methods of learning mathematics, physics, informatics; Vol 13 No 2 (2015); 154-162
Теория и методика обучения математике, физике, информатике; Vol 13 No 2 (2015); 154-162 Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики; Vol 13 No 2 (2015); 154-162 2309-1479 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/tmn/article/view/784/809
|
|