Запис Детальніше

Trust between student and teacher as a factor in successful study of fundamental disciplines

Журнал "Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Trust between student and teacher as a factor in successful study of fundamental disciplines
Довіра між студентом і викладачем як чинник успішного вивчення фундаментальних дисциплін
 
Creator Лашко, Олена Вікторівна
 
Description The article investigates the role of trust between student and teacher in fundamental disciplines study in the technical high school.
The research objectives are to determine the relevance of study the trust between a student and a teacher in technical high school, and to determine the trust optimal level in terms of a student studying fundamental disciplines.
Object of the research is formation of trust between a student and a teacher in learning activity.
Purpose of the research is trust formation features between a student and a teacher.
In order to solve the research tasks used theoretical methods (analysis of literature in research problem), the empirical method (interview) and methods of mathematical statistics.
The research results are analyzed and presented in an easy to understand format.
The article contains findings about research results.
Стаття присвячена дослідженню ролі і місця довіри між студентом і викладачем при вивченні фундаментальних дисциплін у технічному вищому навчальному закладі.
Завдання дослідження: встановлення актуальності вивчення довіри між студентом і викладачем у технічному ВНЗ, а також визначення оптимального рівня довіри студента викладачу в умовах вивчення фундаментальних дисциплін.
Об’єкт дослідження: формування довіри між студентом і викладачем в навчальній діяльності.
Предмет дослідження: особливості формування довіри між студентом і викладачем.
Для розв’язання поставлених завдань використано теоретичні методи (аналіз літератури з проблеми дослідження), емпіричні методи (метод опитування) та методи математичної статистики.
Результати дослідження проаналізовано і представлено у зручному для сприйняття вигляді.
За результатами дослідження зроблено висновки щодо актуальності подальшого дослідження довіри між студентом і викладачем у технічному ВНЗ при вивченні фундаментальних дисциплін, а також окремих особливостей її формування.
 
Publisher State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
 
Date 2018-04-12
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
 
Format application/pdf
 
Identifier http://ccjournals.eu/ojs/index.php/tmn/article/view/788
 
Source Theory and methods of learning mathematics, physics, informatics; Vol 13 No 2 (2015); 250-254
Теория и методика обучения математике, физике, информатике; Vol 13 No 2 (2015); 250-254
Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики; Vol 13 No 2 (2015); 250-254
2309-1479
 
Language ukr
 
Relation http://ccjournals.eu/ojs/index.php/tmn/article/view/788/819
 
Rights Copyright (c) 2015 Theory and methods of learning mathematics, physics, informatics