Запис Детальніше

Моделювання комп’ютерних мереж при підготовці спеціалістів природничо-математичного циклу

Журнал "Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Моделювання комп’ютерних мереж при підготовці спеціалістів природничо-математичного циклу
Computer networks simulation in the training of specialists in the natural-mathematical cycle
 
Creator Боднар, Лілія Василівна
 
Description Динамічний розвиток мережних технологій призводить до виникнення великої кількості комп’ютерних мережних систем. Реалізація таких систем на практиці пов’язана із значними витратами на технічне та програмне забезпечення. Особливо ця проблема стосується студентів природничо-математичних спеціальностей, для яких інформаційні технології складають основу загальної підготовки спеціаліста.
Наприклад, можна студента навчити, як розгорнути повноцінний файловий сервер на різних платформах та зробити порівняльний аналіз цих реалізацій. Слід зазначити, що студент не зможе дати повний аналіз реалізації цих серверів, не протестувавши їх в реальному робочому середовищі, яке може складатись, в свою чергу, також з різних платформ. Для реалізації даної схеми потрібно буде виділити одному студентові мінімум два сервери на різних платформах та близько 5-10 робочих станцій на різних платформах, а також час на реалізацію цього завдання. Якщо взяти до уваги, що іншим студентам потрібно буде виділити такі ж самі ресурси, то такі заняття стають матеріально невигідними.
Розвиток віртуальних технологій за останні роки надає можливості вирішувати вказану проблему шляхом моделювання комп’ютерних мережних схем.
 
Publisher State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
 
Date 2018-04-13
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
short messages
краткие сообщения
короткі повідомлення
 
Format application/pdf
 
Identifier http://ccjournals.eu/ojs/index.php/tmn/article/view/794
 
Source Theory and methods of learning mathematics, physics, informatics; Vol 13 No 2 (2015); 335-337
Теория и методика обучения математике, физике, информатике; Том 13 № 2 (2015); 335-337
Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики; Том 13 № 2 (2015); 335-337
2309-1479
 
Language ukr
 
Relation http://ccjournals.eu/ojs/index.php/tmn/article/view/794/828
 
Rights Copyright (c) 2015 Theory and methods of learning mathematics, physics, informatics