Запис Детальніше

Інформаційно-комунікаційні технології як засіб формування освітнього середовища у початковій школі

Журнал "Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інформаційно-комунікаційні технології як засіб формування освітнього середовища у початковій школі
Information and communication technologies as a tool of forming an learning environment in primary school
 
Creator Пікалова, Марина Володимирівна
 
Description Завданням статті є розгляд теоретичних аспектів застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) в освітньому просторі та впровадження їх у початковій школі. У статті розглянуто ІКТ як один з чинників активного, ефективного розвитку школярів та формування інтегрованого освітнього середовища у початковій школі. Представлено результати анкетування, опитування та аналіз відкритих уроків вчителів початкових класів, делегованих з Німеччини щодо методичної системи використання ІКТ в навчальному процесі та підготовці до уроку. У роботі розкрито методи ефективної роботи з використанням сучасних можливостей ІКТ на уроках в початковій школі, подано рекомендації щодо систематизації методик їх використання. Зроблено висновок про те, що використання ІКТ, а саме: інтерактивних навчальних програм, комп’ютерних енциклопедій, ілюстрованих комп’ютерних книг, навчальних та розвивальних ігор в навчально-виховному процесі є засобом формування інтегрованого освітнього середовища в початковій школі.
Article task was to consider the theoretical aspects of information and communication technologies in the learning environment and the process of introducing in the primary school. The article discussed ICT as one of the reasons for the active development of pupils and effective forming of integrated learning environment in primary school. Describes the results of the questionnaire, the survey and analysis of open classes of primary school teachers, delegated from Germany concerning methodical system ICT use in teaching and preparing lessons. As a result, describes methods to work effectively with the use modern opportunities of ICT on the lessons of for the systematization of methods and their use. The main conclusion is that the use of ICT teaching-education process will be pushfor forming an integrated learning environment in primary school.
 
Publisher State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
 
Date 2015-09-04
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
 
Format application/pdf
 
Identifier http://ccjournals.eu/ojs/index.php/tmn/article/view/797
 
Source Theory and methods of learning mathematics, physics, informatics; Vol 13 No 2 (2015); 309-318
Теория и методика обучения математике, физике, информатике; Том 13 № 2 (2015); 309-318
Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики; Том 13 № 2 (2015); 309-318
2309-1479
 
Language ukr
 
Relation http://ccjournals.eu/ojs/index.php/tmn/article/view/797/825