Запис Детальніше

Використання інтерактивних геометричних середовищ при організації контролю якості знань

Журнал "Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання інтерактивних геометричних середовищ при організації контролю якості знань
Using of interactive geometrical environments for organization control of quality of students’ knowledge
 
Creator Семеніхіна, Олена Володимирівна
Друшляк, Марина Григорівна
 
Description Стаття присвячена питанням використання інтерактивних геометричних середовищ (ІГС) для організації автоматизованої перевірки математичних знань та умінь. Авторами наведено приклад задачі на побудову, де використано інструмент «Перевірити відповідь», зазначено про інші інструменти «Чекбокс» і «Поле вводу відповіді».
Мета: визначити можливість використання засобів ІГС для організації автоматизованої перевірки результатів навчання математики.
Задачі: визначення середовища, яке б дозволило автоматичну організацію контролю геометричних умінь учнів.
Об’єкт дослідження: контроль якості математичних знань.
Предмет дослідження: комп’ютерні інструменти, що дозволяють організовувати контроль якості математичних знань.
Методи дослідження: аналіз Інтернет-ресурсів та узагальнення досвіду використання програм динамічної математики на різних етапах навчання.
Результати: виділено середовище «Математичний конструктор», розробниками якого передбачено інструменти «Перевірка відповіді», «Поле вводу відповіді», «Чекбокс», які дозволяють вчителю математики організувати автоматизований контроль результатів навчальної діяльності.
Висновки: існують сучасні ІГС, які дозволяють організувати автоматизований контроль математичних знань.
The article is devoted the questions of the use of interactive geometrical environments (IGE) for organization the automated verification of mathematical knowledge and abilities. Authors give the example of task on a construction, where the instrument of «Check answer» is used, it is marked about other instruments of «Checkbox» and «Input box for answer».
Background – the research focus is to define possibility of the use of facilities of IGE for organization the automated verification of results of studies of mathematics facilities, object – control of quality of mathematical knowledge, subject – computer instruments which allow to organize control of quality of mathematical knowledge.
The research methods: an analysis of Internet-resources and generalization of experience of the use of the programs of dynamic mathematics on the different stages of studies.
The results – an environment «Mathematical Designer» is selected, because its developers are foresee instruments «Check answer», «Input box for answer», «Checkbox», which allow the teacher of mathematics to organize the automated control of results of educational activity.
Conclusions: there are modern IGE, which allow to organize the automated control of mathematical knowledge.
 
Publisher State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
 
Date 2015-09-04
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
 
Format application/pdf
 
Identifier http://ccjournals.eu/ojs/index.php/tmn/article/view/799
 
Source Theory and methods of learning mathematics, physics, informatics; Vol 13 No 2 (2015); 329-334
Теория и методика обучения математике, физике, информатике; Том 13 № 2 (2015); 329-334
Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики; Том 13 № 2 (2015); 329-334
2309-1479
 
Language ukr
 
Relation http://ccjournals.eu/ojs/index.php/tmn/article/view/799/827