Запис Детальніше

Використання маркетингових інструментів у розвитку туристичних центрів

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання маркетингових інструментів у розвитку туристичних центрів
 
Creator Мандюк, Н. Л.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2018-04-26T08:20:07Z
2018-04-26T08:20:07Z
2018-03-23
 
Type Article
 
Identifier Мандюк Н. Л. Використання маркетингових інструментів у розвитку туристичних центрів [Електронний ресурс] / Мандюк Н. Л. // Економіка міста та урбаністика : матеріали Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 23 берез. 2018 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: Б. М. Данилишин (відп. ред.) та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2018. – С. 27–30. – Назва з титул. екрану.
978-966-926-224-0
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/24333
 
Language uk