Формування системи маркетингу на підприємствах зерно-продуктового підкомплексу
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування системи маркетингу на підприємствах зерно-продуктового підкомплексу
Формирование системы маркетинга на предприятиях зернопродуктового подкомплекса. Forming of the marketing system on grain production enterprises. |
|
Creator |
Кухта, К. О.
Кухта, Е. А. Kuhta., K. |
|
Subject |
промисловий маркетинг
ринок зерна сегментація ринку зерна суб’єкти ринку зерна маркетингова інфраструктура промышленный маркетинг рынок зерна сегментация рынка зерна субъекты рынка зерна маркетинговая инфраструктура industrial marketing grain market grain market segmentation market actors grain marketing infrastructure. |
|
Description |
У статті розглянуто проблеми розвитку маркетингу у зернопро- дуктовому комплексі, заходи для впровадження маркетингового менеджменту, досліджено ринок зерна та проведено класифікацію суб’єктів ринку зерна. В статье рассмотрены проблемы развития маркетинга в зернопродукто- вом подкомплексе, мероприятия для внедрения маркетингового менеджмента, исследован рынок зерна и проведена классификация субъектов рынка зерна. The article discusses some problems of development marketing in the sphere of the grain subcomplex, conditioning steps introduction of marketing management, to research a grain market and to carry out classifi cation subject of grain market. |
|
Date |
2015-03-10T14:35:14Z
2015-03-10T14:35:14Z 2014 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Кухта К. О. Формування системи маркетингу на підприємствах зерно-продуктового підкомплексу / К. О. Кухта // Вісник аграрної науки Причорномор’я. – 2014. – Вип. 3 (79), Т. 1. – С. 115-124.
http://hdl.handle.net/123456789/1364 |
|
Language |
other
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Миколаївський національний аграрний університет
|
|