Запис Детальніше

Формування системи маркетингу на підприємствах зерно-продуктового підкомплексу

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування системи маркетингу на підприємствах зерно-продуктового підкомплексу
Формирование системы маркетинга на предприятиях зернопродуктового подкомплекса.
Forming of the marketing system on grain production enterprises.
 
Creator Кухта, К. О.
Кухта, Е. А.
Kuhta., K.
 
Subject промисловий маркетинг
ринок зерна
сегментація ринку зерна
суб’єкти ринку зерна
маркетингова інфраструктура
промышленный маркетинг
рынок зерна
сегментация рынка зерна
субъекты рынка зерна
маркетинговая инфраструктура
industrial marketing
grain market
grain market segmentation
market actors grain marketing infrastructure.
 
Description У статті розглянуто проблеми розвитку маркетингу у зернопро-
дуктовому комплексі, заходи для впровадження маркетингового
менеджменту, досліджено ринок зерна та проведено класифікацію
суб’єктів ринку зерна.
В статье рассмотрены проблемы развития маркетинга в зернопродукто-
вом подкомплексе, мероприятия для внедрения маркетингового менеджмента,
исследован рынок зерна и проведена классификация субъектов рынка зерна.
The article discusses some problems of development marketing in the sphere
of the grain subcomplex, conditioning steps introduction of marketing management,
to research a grain market and to carry out classifi cation subject of grain market.
 
Date 2015-03-10T14:35:14Z
2015-03-10T14:35:14Z
2014
 
Type Other
 
Identifier Кухта К. О. Формування системи маркетингу на підприємствах зерно-продуктового підкомплексу / К. О. Кухта // Вісник аграрної науки Причорномор’я. – 2014. – Вип. 3 (79), Т. 1. – С. 115-124.
http://hdl.handle.net/123456789/1364
 
Language other
 
Format application/pdf
 
Publisher Миколаївський національний аграрний університет