Асортиментні стратегії у комплексній системі маркетингу підприємства
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Асортиментні стратегії у комплексній системі маркетингу підприємства
Ассортиментные стратегии в комплексе системы маркетинга предприятия. Assortment strategies in complex marketing system of enterprise. |
|
Creator |
Малюк, С. О.
Малюк, С. А. Malyuk, S. |
|
Subject |
асортиментна концепція
асортиментна стратегія стратегія інновації товару стратегія варіації товару стратегія елімінації товару диференціація диверсифікованість assortment concept assortment strategy product innovation product strategy variations the strategy of elimination product differentiation diversification ассортиментная концепция ассортиментная стратегия стратегия инновации товара стратегия вариации товара стратегия элиминации товара дифференциация диверсификация |
|
Description |
У статті досліджено асортиментні стратегії підприємства. Об- ґрунтовано та схематично зображено розширену класифікацію асортиментних стратегій та визначено їх місце у комплексній сис- темі маркетингу підприємства. Розглянуто переваги та недоліки найбільш поширених асортиментних стратегій, а також визначено їх особливості. В статье исследованы ассортиментные стратегии предприятия. Обоснова- на и схематически изображена расширенная классификация ассортиментных стратегий, а также определено их место в комплексной системе марке- тинга предприятия. Рассмотрены преимущества и недостатки наиболее распространенных ассортиментных стратегий, а также определены их особен- ности. The article deals with the assortment strategy of enterprise. The extended classifi cation of assortment strategies is proved and shown schematically and defi ned their place in a complex marketing system of enterprise. Considered the advantages and disadvantages of the most common assortment strategies, and defi ned their characteristics. |
|
Date |
2015-03-10T14:43:39Z
2015-03-10T14:43:39Z 2014 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Малюк С. О. Асортиментні стратегії у комплексній системі маркетингу підприємства / С. О. Малюк // Вісник аграрної науки Причорномор’я. – 2014. – Вип. 3 (79), Т. 1. – С. 73-80.
http://hdl.handle.net/123456789/1365 |
|
Language |
other
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Миколаївський національний аграрний університет
|
|