Запис Детальніше

Асортиментні стратегії у комплексній системі маркетингу підприємства

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Асортиментні стратегії у комплексній системі маркетингу підприємства
Ассортиментные стратегии в комплексе системы маркетинга предприятия.
Assortment strategies in complex marketing system of enterprise.
 
Creator Малюк, С. О.
Малюк, С. А.
Malyuk, S.
 
Subject асортиментна концепція
асортиментна стратегія
стратегія інновації товару
стратегія варіації товару
стратегія елімінації товару
диференціація
диверсифікованість
assortment concept
assortment strategy
product innovation
product strategy variations
the strategy of elimination product differentiation
diversification
ассортиментная концепция
ассортиментная стратегия
стратегия инновации товара
стратегия вариации товара
стратегия элиминации товара
дифференциация
диверсификация
 
Description У статті досліджено асортиментні стратегії підприємства. Об-
ґрунтовано та схематично зображено розширену класифікацію
асортиментних стратегій та визначено їх місце у комплексній сис-
темі маркетингу підприємства. Розглянуто переваги та недоліки
найбільш поширених асортиментних стратегій, а також визначено
їх особливості.
В статье исследованы ассортиментные стратегии предприятия. Обоснова-
на и схематически изображена расширенная классификация ассортиментных
стратегий, а также определено их место в комплексной системе марке-
тинга предприятия. Рассмотрены преимущества и недостатки наиболее
распространенных ассортиментных стратегий, а также определены их особен-
ности.
The article deals with the assortment strategy of enterprise. The extended
classifi cation of assortment strategies is proved and shown schematically and
defi ned their place in a complex marketing system of enterprise. Considered the
advantages and disadvantages of the most common assortment strategies, and
defi ned their characteristics.
 
Date 2015-03-10T14:43:39Z
2015-03-10T14:43:39Z
2014
 
Type Other
 
Identifier Малюк С. О. Асортиментні стратегії у комплексній системі маркетингу підприємства / С. О. Малюк // Вісник аграрної науки Причорномор’я. – 2014. – Вип. 3 (79), Т. 1. – С. 73-80.
http://hdl.handle.net/123456789/1365
 
Language other
 
Format application/pdf
 
Publisher Миколаївський національний аграрний університет