Запис Детальніше

Маркетинг

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг
 
Creator Стамат, Вікторія Михайлівна
Стамат, Виктория Михайловна
Stamat, Viktoriia
Колесник, Вікторія Михайлівна
Колесник, Виктория Михайловна
Kolesnyk, Viktoriia
 
Subject завдання маркетингового дослідження
методи досліджень
Польові методи
маркетологи
конкуренція
 
Description Сучасному підприємцю для орієнтації у ринковому середовищі недостатньо особистої інтуїції, чужих суджень, висловів, думок та висновків. Йому потрібна інформація щодо існуючих і очікуваних ринкових проблем та способів їх розв’язання. З кожним роком в умовах конкуренції для зменшення міри ризику фірма повинна володіти надійною інформацією про товарне виробництво, середовище конкуренції, стан економіки регіону, країни, фірми, і стосовно цього будувати свою політику на ринку.
 
Date 2017-09-15T10:25:01Z
2017-09-15T10:25:01Z
2017
 
Type Other
 
Identifier Маркетинг [Електронний ресурс] : метод. реком. до самостійної роботи з вивчення теми "Процес маркетингових досліджень" для здобувачів вищої освіти освітнього ступеня "бакалавр" напрямів підготовки 6.030601 "Менеджмент" (спеціальність 074 "Публічне / В. М. Стамат. — Електрон. текст. дані. – Миколаїв : МНАУ, 2017. – 32 с.
http://hdl.handle.net/123456789/2315
 
Language other
 
Format application/pdf
 
Publisher Миколаївський національний аграрний університет