Маркетинг
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинг
|
|
Creator |
Стамат, Вікторія Михайлівна
Стамат, Виктория Михайловна Stamat, Viktoriia Колесник, Вікторія Михайлівна Колесник, Виктория Михайловна Kolesnyk, Viktoriia |
|
Subject |
завдання маркетингового дослідження
методи досліджень Польові методи маркетологи конкуренція |
|
Description |
Сучасному підприємцю для орієнтації у ринковому середовищі недостатньо особистої інтуїції, чужих суджень, висловів, думок та висновків. Йому потрібна інформація щодо існуючих і очікуваних ринкових проблем та способів їх розв’язання. З кожним роком в умовах конкуренції для зменшення міри ризику фірма повинна володіти надійною інформацією про товарне виробництво, середовище конкуренції, стан економіки регіону, країни, фірми, і стосовно цього будувати свою політику на ринку.
|
|
Date |
2017-09-15T10:25:01Z
2017-09-15T10:25:01Z 2017 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Маркетинг [Електронний ресурс] : метод. реком. до самостійної роботи з вивчення теми "Процес маркетингових досліджень" для здобувачів вищої освіти освітнього ступеня "бакалавр" напрямів підготовки 6.030601 "Менеджмент" (спеціальність 074 "Публічне / В. М. Стамат. — Електрон. текст. дані. – Миколаїв : МНАУ, 2017. – 32 с.
http://hdl.handle.net/123456789/2315 |
|
Language |
other
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Миколаївський національний аграрний університет
|
|