Електронна комерція
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Електронна комерція
|
|
Creator |
Нєлєпова, Альона Володимирівна
Нелепова, Алена Владимировна Nelepova, Alena |
|
Subject |
електронна комерція
сучасний бізнес теорії розвитку платіжна система захист інформації |
|
Description |
Електронна комерція являє собою середовище, в якому юридична або фізична особа, що знаходиться в будь-якій точці економічної системи, може легко контактувати ( з мінімальними витратами ) з будь-якою іншою юридичною або фізичною особою з метою спільної діяльності: торгівлі, обміну ідеями, «ноу-хау» тощо. І хоча електронна комерція за принципами реалізації майже не відрізняється від традиційного бізнесу, вона вимагає від своїх учасників спеціальних знань та навичок, оскільки вони слугують базою для прийняття того чи іншого рішення, пов’язаного з бізнесом. Електронна комерція [Електронний ресурс] : метод. реком. до виконання практичних робіт для здобувачів вищої освіти ступеня "бакалавр" 3 курсу напряму підготовки 6.030502 "Економічна кібернетика" денної форми навчання / уклад. : А. В. Нєлєпова. – Миколаїв : МНАУ, 2017. – 81 с. |
|
Date |
2018-02-07T07:38:17Z
2018-02-07T07:38:17Z 2017 |
|
Type |
Book
|
|
Identifier |
http://hdl.handle.net/123456789/2493
|
|
Language |
other
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Миколаївський національний аграрний університет
|
|