Запис Детальніше

Маркетингові дослідження споживчих мотивацій на регіональному ринку хлібопродуктів

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові дослідження споживчих мотивацій на регіональному ринку хлібопродуктів
Маркетинговые исследования потребительских мотиваций на региональном рынке хлебопродуктов
Marketing researches of consumer motivations on region market of bakery products
 
Creator Колесник, Вікторія Михайлівна
Розкладай, Марія Ігорівна
Колесник, Виктория Михайловна
Розкладай, Мария Игоревна
Kolesnyk, Viktoriia
Rozkladai, Mariia
Стамат, Вікторія Михайлівна
Стамат, Виктория Михайловна
Stamat, Viktoriia
 
Subject Маркетингові дослідження
ринок хлібобулочних виробів
споживчі мотивації
методи непараметричної статистики
споживча поведінка
Маркетинговые исследования
рынок хлебобулочных изделий
потребительские мотивации
методы непараметрической статистики
потребительское поведение
Marketing researches
market of bakery products
consumer motivations
methods of nonparametric statistics
consumer behavior
 
Description У статті висвітлено результати маркетингових досліджень ринку хлібобулочних виробів. Оцінено рівень спонтанної відомості, поточної лояльності виробників хлібобулочних виробів, виявлено причини купівлі хлібобулочних виробів, цінові пороги даного виду продукції. Проведено дослідження впливу доходів та розподілу за статтю на основні фактори споживчої поведінки з використанням методів непараметричної статистики.
В статье освещены результаты маркетинговых исследований ринка хлебобулочных изделий. Оценены уровень спонтанной известности, текущей лояльности производителей хлебобулочных изделий, выявлены причины покупки и ценовые пороги данного вида продукции. Проведено исследование влияния дохода и распределения по половому признаку на основные факторы потребительского поведения с использованием методом непараметрической статистики.
In article the results of marketing researches of market of bakery products are elucidated. The level of spontaneous information the current loyalty producers of bakery products is appreciated, reasons of buying and the price thresholds given kind of product are detected. Study of the influence of income and the distribution for the article for the main factors of consumer behavior using the methods of nonparametric statistics is conducted.
 
Date 2018-02-19T14:02:15Z
2018-02-19T14:02:15Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Колесник В. М. Маркетингові дослідження споживчих мотивацій на регіональному ринку хлібопродуктів / В. М. Колесник, М. І. Розкладай // Наукові праці Полтавської державної аграрної академії. – 2013. – Вип. 1 (6). – Т. 1.
http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/2634
 
Language other
 
Format application/pdf