Запис Детальніше

Споживча цінність інновацій сучасних бізнес-моделей

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Споживча цінність інновацій сучасних бізнес-моделей
 
Creator Артеменко, Л. П.
 
Contributor Національний технічний університет України «КПІ»
 
Date 2016-01-28T16:59:07Z
2016-01-28T16:59:07Z
2015-10-08
2015-10-08
 
Type Article
 
Identifier Артеменко Л. П. Споживча цінність інновацій сучасних бізнес-моделей / Л. П. Артеменко // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“, 8-10 жовтня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 6-8.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8028
Artemenko L. P. (2015) Spozhyvcha tsinnist innovatsii suchasnykh biznes-modelei. Materialy mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Marketynhovyi instrumentarii upravlinnia popytom na tovary i posluhy" (Tern., 8-10 October 2015), pp. 6-8 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
http://www.strategy.com.ua/Articles/Content?Id=1666
http://strategy.com.ua/Articles/Content?Id=1661
1. Друкер, Питер, Ф. Задачи менеджмента в XXI веке.: Пер. с англ.: М.: Издательский дом «Вильямс», 2004. - 272 с.
2. Зозулёв А.В. Поведение потребителей [Текст]: учебное пособие. - К.: Знання, 2004. - 3б4 с. -2 000 пр. -ISBN 9бб-8148-31-2. С. -18.
3. Базь М.О., Зозульов О.В. Модель споживчої оцінки конкурентоспроможності інноваційного продукту // Економічні науки, серія «Облік і фінанси». Збірник наукових праць. - Випуск 8 (29), Частина 3. - Луцьк. - 2011.
4. Kim Chan and Rene Mauborgne. Blue Ocean Strategy. How to Create Uncontested Market Space and Make the Competition Irrelevant. - Harvard Business School Press. PRESS BOSTON, MASSACHUSETTS. - 2005. - 252 p.
5. Наталія І. Чухрай, Лідія С. Лісовська Формування споживчої корисності інновації актуальні проблеми економіки. - №11(149). - 2013. - С. 27 - 34.
6. Шульгіна Л.М., Мельничук В.М. Еволюція наукових поглядів щодо поняття «споживча цінність товару» // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - № 2. - С. 74 - 79.
7. Гуменный Д. Шеринговая экономика — новая модель потребления // Стратегии. - № 04. - 2014 http://www.strategy.com.ua/Articles/Content?Id=1666
8. Піль П. Пять трендов, делающих бизнес-модель актуальной // Стратегии. - № 04. - 2014. http://strategy.com.ua/Articles/Content?Id=1661
1. Druker, Piter, F. Zadachi menedzhmenta v XXI veke., transl. from English: M., Izdatelskii dom "Viliams", 2004, 272 p.
2. Zozulev A.V. Povedenie potrebitelei [Text]: uchebnoe posobie, K., Znannia, 2004, 3b4 p. -2 000 pr. -ISBN 9bb-8148-31-2. S. -18.
3. Baz M.O., Zozulov O.V. Model spozhyvchoi otsinky konkurentospromozhnosti innovatsiinoho produktu, Ekonomichni nauky, seriia "Oblik i finansy". Zbirnyk naukovykh prats, Issue 8 (29), Part 3, Lutsk, 2011.
4. Kim Chan and Rene Mauborgne. Blue Ocean Strategy. How to Create Uncontested Market Space and Make the Competition Irrelevant, Harvard Business School Press. PRESS BOSTON, MASSACHUSETTS, 2005, 252 p.
5. Nataliia I. Chukhrai, Lidiia S. Lisovska Formuvannia spozhyvchoi korysnosti innovatsii aktualni problemy ekonomiky, No 11(149), 2013, P. 27 - 34.
6. Shulhina L.M., Melnychuk V.M. Evoliutsiia naukovykh pohliadiv shchodo poniattia "spozhyvcha tsinnist tovaru", Marketynh i menedzhment innovatsii, 2011, No 2, P. 74 - 79.
7. Humennyi D. Sherinhovaia ekonomika - novaia model potrebleniia, Stratehii, No 04, 2014 http://www.strategy.com.ua/Articles/Content?Id=1666
8. Pil P. Piat trendov, delaiushchykh byznes-model aktualnoi, Stratehyy, No 04, 2014. http://strategy.com.ua/Articles/Content?Id=1661
 
Format 6-8
 
Coverage 8-10 жовтня 2015 року
8-10 October 2015
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU