Запис Детальніше

Маркетингові технології дослідження попиту та уподобань споживачів

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові технології дослідження попиту та уподобань споживачів
 
Creator Краузе, Ольга Ігорівна
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Date 2016-01-28T16:59:56Z
2016-01-28T16:59:56Z
2015-10-08
2015-10-08
 
Type Article
 
Identifier Краузе О. І. Маркетингові технології дослідження попиту та уподобань споживачів / О. І. Краузе // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“, 8-10 жовтня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 36-40.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8035
Krauze O. I. (2015) Marketynhovi tekhnolohii doslidzhennia popytu ta upodoban spozhyvachiv. Materialy mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Marketynhovyi instrumentarii upravlinnia popytom na tovary i posluhy" (Tern., 8-10 October 2015), pp. 36-40 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
http://subject.com.ua/economic/slovnik/4078.html;
http://alpina.kiev.ua/marketing_metod_ua;
http://naprikoli.com/metody-marketynhovyhdoslidzhen-doslidzhennya-ad-hoc.html;
http://studentbooks.com.ua/content/view/382/44/1Z1/;
http://stud24.ru/marketing/suchasn-metodi-marketingovih-dosldzhenpovednki/69646-223255-page1.html;
http://pidruchniki.com/1584072039732/marketing/marketing
1. Економічний енциклопедичний словник [Електронний ресурс]: Режим доступу: http://subject.com.ua/economic/slovnik/4078.html;
2. Маркетингові дослідження в Україні та Києві. Методи маркетингових досліджень. [Електронний ресурс]: Режим доступу: http://alpina.kiev.ua/marketing_metod_ua;
3. Методи маркетингових досліджень. Дослідження «Ad Hoc» та синдикативні дослідження. [Електронний ресурс]: Режим доступу: http://naprikoli.com/metody-marketynhovyhdoslidzhen-doslidzhennya-ad-hoc.html;
4. Павленко, А. Ф. Маркетинг: Підручник [Електронний ресурс] /А. Ф. Павленко, А. В. Войчак. Режим доступу: http://studentbooks.com.ua/content/view/382/44/1Z1/;
5. Сучасні методи маркетингових досліджень поведінки споживачів [Електронний ресурс]: Режим доступу: http://stud24.ru/marketing/suchasn-metodi-marketingovih-dosldzhenpovednki/69646-223255-page1.html;
6. Турченюк, М. О. Маркетинг: Підручник [Електронний ресурс] /М. О. Турченюк, М. Д. Швед. Режим доступу: http://pidruchniki.com/1584072039732/marketing/marketing.
1. Ekonomichnyi entsyklopedychnyi slovnyk [Electronic resource]: Access mode: http://subject.com.ua/economic/slovnik/4078.html;
2. Marketynhovi doslidzhennia v Ukraini ta Kyievi. Metody marketynhovykh doslidzhen. [Electronic resource]: Access mode: http://alpina.kiev.ua/marketing_metod_ua;
3. Metody marketynhovykh doslidzhen. Doslidzhennia "Ad Hoc" ta syndykatyvni doslidzhennia. [Electronic resource]: Access mode: http://naprikoli.com/metody-marketynhovyhdoslidzhen-doslidzhennya-ad-hoc.html;
4. Pavlenko, A. F. Marketynh: Pidruchnyk [Electronic resource] /A. F. Pavlenko, A. V. Voichak. Access mode: http://studentbooks.com.ua/content/view/382/44/1Z1/;
5. Suchasni metody marketynhovykh doslidzhen povedinky spozhyvachiv [Electronic resource]: Access mode: http://stud24.ru/marketing/suchasn-metodi-marketingovih-dosldzhenpovednki/69646-223255-page1.html;
6. Turcheniuk, M. O. Marketynh: Pidruchnyk [Electronic resource] /M. O. Turcheniuk, M. D. Shved. Access mode: http://pidruchniki.com/1584072039732/marketing/marketing.
 
Format 36-40
 
Coverage 8-10 жовтня 2015 року
8-10 October 2015
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU