Запис Детальніше

Формування стійкої конкурентної позиції підприємства

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування стійкої конкурентної позиції підприємства
 
Creator Лозовий, К. К.
Кузнецова, І. О.
 
Contributor Одеський національний економічний університет
 
Date 2016-01-28T17:00:16Z
2016-01-28T17:00:16Z
2015-10-08
2015-10-08
 
Type Article
 
Identifier Лозовий К. К. Формування стійкої конкурентної позиції підприємства / К. К. Лозовий, І. О. Кузнецова // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“, 8-10 жовтня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 47-49.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8038
Lozovyi K. K., Kuznetsova I. O. (2015) Formuvannia stiikoi konkurentnoi pozytsii pidpryiemstva. Materialy mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Marketynhovyi instrumentarii upravlinnia popytom na tovary i posluhy" (Tern., 8-10 October 2015), pp. 47-49 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
1. Клименко С.М. Управління конкурентоспроможністю підприємства / Клименко С.М., Омельяненко Т.В., Барабась Д.О. та ін. - К. : КНЕУ, 2008. - 520 с.
2. Котлик А.В. Дослідження сутності ключових понять теорії конкурентоспроможності підприємства та зв’язків між ними/ А.В. Котлик // Управління розвитком. - 2011. — №4. - С.135-136
3. Шевельова С.О. Конкурентоспроможність молочного підкомплексу [С.О. Шевельова]. Монографія - Тернопіль: Збруч, 2001. - 408 с.
4. Котлик А.В. Дослідження сутності ключових понять теорії конкурентоспроможності підприємства та зв’язків між ними/ А.В. Котлик // Управління розвитком. - 2011. — №4. - С.135-136
5. Фатхутдинов Р.А. Конкурентоспособность: экономика, стратегия, управление. - М.: ИНФРА-М, 2000. - 612 с.
6. Балабанова Л. В. Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: стратегічний підхід: Монографія / Л.В. Балабанова, В.В. Холод. - Донецьк: ДонДУЕТ ім. М.Туган-Барановського, 2006. - 294 с.
7. Лопатовська О.В. Конкурентоспроможність ринкової позиції підприємства // Вісник Хмельницького національного університету. - 2010. — № 6. — Т. 4. - С. 95-98.
1. Klymenko S.M. Upravlinnia konkurentospromozhnistiu pidpryiemstva, Klymenko S.M., Omelianenko T.V., Barabas D.O. and other - K. : KNEU, 2008, 520 p.
2. Kotlyk A.V. Doslidzhennia sutnosti kliuchovykh poniat teorii konkurentospromozhnosti pidpryiemstva ta zviazkiv mizh nymy/ A.V. Kotlyk, Upravlinnia rozvytkom, 2011, No 4, P.135-136
3. Shevelova S.O. Konkurentospromozhnist molochnoho pidkompleksu [S.O. Shevelova]. monograph - Ternopil: Zbruch, 2001, 408 p.
4. Kotlyk A.V. Doslidzhennia sutnosti kliuchovykh poniat teorii konkurentospromozhnosti pidpryiemstva ta zviazkiv mizh nymy/ A.V. Kotlyk, Upravlinnia rozvytkom, 2011, No 4, P.135-136
5. Fatkhutdinov R.A. Konkurentosposobnost: ekonomika, stratehiia, upravlenie, M., INFRA-M, 2000, 612 p.
6. Balabanova L. V. Marketynhove upravlinnia konkurentospromozhnistiu pidpryiemstv: stratehichnyi pidkhid: monograph, L.V. Balabanova, V.V. Kholod, Donetsk: DonDUET im. M.Tuhan-Baranovskoho, 2006, 294 p.
7. Lopatovska O.V. Konkurentospromozhnist rynkovoi pozytsii pidpryiemstva, Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu, 2010, No 6, V. 4, P. 95-98.
 
Format 47-49
 
Coverage 8-10 жовтня 2015 року
8-10 October 2015
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU