Запис Детальніше

Управління маркетинговою діяльністю підприємства

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управління маркетинговою діяльністю підприємства
 
Creator Місько, Г. А.
 
Contributor Одеський національний економічний університет
 
Date 2016-01-28T17:00:22Z
2016-01-28T17:00:22Z
2015-10-08
2015-10-08
 
Type Article
 
Identifier Місько Г. А. Управління маркетинговою діяльністю підприємства / Г. А. Місько // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“, 8-10 жовтня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 50-54.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8039
Misko H. A. (2015) Upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu pidpryiemstva. Materialy mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Marketynhovyi instrumentarii upravlinnia popytom na tovary i posluhy" (Tern., 8-10 October 2015), pp. 50-54 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/18318/1/737.pdf
http://www.studmed.ru/docs/document
1. Балабанова Л. В. Маркетинг: Підручник. -Донецьк, 2002. -562 с.
2. Бурцев В.В. Внутренний контроль сбытовой деятельности предприятий в совр еменных условиях хозяйствования // Менеджмент в России и за рубежом. -2007. -№ 6. -С. 145-151.
3. Котлер, Ф. Маркетинг в третьем тысячелетии: Как создать, завоевать и удержать рынок / Ф. Котлер - М.: Издательство ACT, 2009.-230 с.
4. Ніколаєнко В.І. Аналіз поняття «Збут» // Сучасна парадигма ефективного бізнесу [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/18318/1/737.pdf
5. Орлов П. А. Збутова діяльність промислових підприємств: теорія та напрями розвитку. Монографія // П. А. Орлов, Г. О. Холодний, М. А. Борисенко та ін. -Харків: ХНЕУ, 2008. - 232 с.
6. Программа Nakra для нахождения кратчайших расстояний между пунктами сети [Электронный ресурс]. - Режим доступа: http://www.studmed.ru/docs/document
7. Решетнікова І.Л. Формування теорії маркетингу. Маркетинг: підруч. / I.Л. Решетнікова, А.Ф. Павленко, А.В. Войчакта ін. - К.: КНЕУ, 2008. - 80 с.
8. Синяева И.М. Маркетинг в коммерции : учебник / Синяева И.М., Земляк С.В., Синяев В.В. - М. : Дашков и К, 2007. - 548 с.
9. Тридід О. М., Таньков К. М., Леонова Ю. О. Логістика. Навчальний посібник. — К.: «Видавничий дім «Професіонал», 2008. — 176 с.
1. Balabanova L. V. Marketynh: Pidruchnyk. -Donetsk, 2002. -562 p.
2. Burtsev V.V. Vnutrennii kontrol sbytovoi deiatelnosti predpriiatii v sovr emennykh usloviiakh khoziaistvovaniia, Menedzhment v Rossii i za rubezhom. -2007. -No 6. -P. 145-151.
3. Kotler, F. Marketinh v tretem tysiacheletii: Kak sozdat, zavoevat i uderzhat rynok, F. Kotler - M., Izdatelstvo ACT, 2009.-230 p.
4. Nikolaienko V.I. Analiz poniattia "Zbut", Suchasna paradyhma efektyvnoho biznesu [Electronic resource], Access mode: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/18318/1/737.pdf
5. Orlov P. A. Zbutova diialnist promyslovykh pidpryiemstv: teoriia ta napriamy rozvytku. monograph, P. A. Orlov, H. O. Kholodnyi, M. A. Borysenko and other -Kharkiv: KhNEU, 2008, 232 p.
6. Prohramma Nakra dlia nakhozhdeniia kratchaishikh rasstoianii mezhdu punktami seti [Electronic resource], Access mode: http://www.studmed.ru/docs/document
7. Reshetnikova I.L. Formuvannia teorii marketynhu. Marketynh: pidruch., I.L. Reshetnikova, A.F. Pavlenko, A.V. Voichakta in, K., KNEU, 2008, 80 p.
8. Siniaeva I.M. Marketinh v kommertsii : uchebnik, Siniaeva I.M., Zemliak S.V., Siniaev V.V, M. : Dashkov i K, 2007, 548 p.
9. Trydid O. M., Tankov K. M., Leonova Yu. O. Lohistyka. Navchalnyi posibnyk, K., "Vydavnychyi dim "Profesional", 2008, 176 p.
 
Format 50-54
 
Coverage 8-10 жовтня 2015 року
8-10 October 2015
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU