Територіальний маркетинг
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Територіальний маркетинг
|
|
Creator |
Міщук, Оксана Іванівна
|
|
Contributor |
Тернопільський національний технічний уніеерситет імені Івана Пулюя
|
|
Date |
2016-01-28T17:00:31Z
2016-01-28T17:00:31Z 2015-10-08 2015-10-08 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Міщук О. І. Територіальний маркетинг / О. І. Міщук // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“, 8-10 жовтня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 55-59.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8040 Mishchuk O. I. (2015) Terytorialnyi marketynh. Materialy mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Marketynhovyi instrumentarii upravlinnia popytom na tovary i posluhy" (Tern., 8-10 October 2015), pp. 55-59 [in Ukrainian]. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
http://www.marketing.spb.ru/ 1. Територіальний маркетинг / Т.І. Ткаченко, К.О. Соколова Вісник маріупольського державного університету серія: економіка - 2011. - №. 2. -.С.100-106. 2. Маркетинг мест. Привлечение инвестиций, предприятий, жителей и туристов в города, коммуны, регионы и страны Европы / Ф. Котлер, К. Асплунд, И. Рейн, Д. Хайдер. - СПб.: Стокгольмская школа экономики, 2005. - 376 с. 3. Старостіна А.О. Регіональний маркетинг: суть та особливості становлення в Україні / АО. Старостіна, // Маркетинг в Україні. - 2004. - № 3. - С. 55-57. 4. Арженовский И.В. Маркетинг регионов [Электронный ресурс]. - Режим доступа: http://www.marketing.spb.ru/. 1. Terytorialnyi marketynh, T.I. Tkachenko, K.O. Sokolova Visnyk mariupolskoho derzhavnoho universytetu Serie: ekonomika - 2011, №. 2. -.P.100-106. 2. Marketinh mest. Privlechenie investitsii, predpriiatii, zhitelei i turistov v horoda, kommuny, rehiony i strany Evropy, F. Kotler, K. Asplund, I. Rein, D. Khaider, SPb., Stokholmskaia shkola ekonomiki, 2005, 376 p. 3. Starostina A.O. Rehionalnyi marketynh: sut ta osoblyvosti stanovlennia v Ukraini, AO. Starostina,, Marketynh v Ukraini, 2004, No 3, P. 55-57. 4. Arzhenovskii I.V. Marketinh rehionov [Electronic resource], Access mode: http://www.marketing.spb.ru/. |
|
Format |
55-59
|
|
Coverage |
8-10 жовтня 2015 року
8-10 October 2015 Україна, Тернопіль Ukraine, Ternopil |
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU |
|