Запис Детальніше

Значення стратегічного маркетингового управління в системі функціонування сучасного підприємства

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Значення стратегічного маркетингового управління в системі функціонування сучасного підприємства
 
Creator Оксентюк, Богдана Андріївна
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Date 2016-01-28T17:00:48Z
2016-01-28T17:00:48Z
2015-10-08
2015-10-08
 
Type Article
 
Identifier Оксентюк Б. А. Значення стратегічного маркетингового управління в системі функціонування сучасного підприємства / Б. А. Оксентюк // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“, 8-10 жовтня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 63-65.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8042
Oksentiuk B. A. (2015) Znachennia stratehichnoho marketynhovoho upravlinnia v systemi funktsionuvannia suchasnoho pidpryiemstva. Materialy mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Marketynhovyi instrumentarii upravlinnia popytom na tovary i posluhy" (Tern., 8-10 October 2015), pp. 63-65 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
1. Клейнер Г. Б. Стратегический менеджмент: актуальные проблемы и новые направления / Г. Б. Клейнер // Проблемы теории и практики управления. - № 1. - 2009. - С. 15-22.
2. Ансофф И. X. Стратегия управления / И. X. Ансофф [Под редакцией Л. И. Евенко]. - М.: Экономика, 2009. - 519 с.
3. Данько Т.П. Управление маркетингом / Данько Т.П. - М.: Инфра-М, 2009 - 363с.
4. Виханский О. С. Стратегическое управление. / О. С. Виханский/ Учебник. - 2-е изд., перераб. и доп. М.: Гардарика, 2000. - 387 с.
1. Kleiner H. B. Stratehicheskii menedzhment: aktualnye problemy i novye napravleniia, H. B. Kleiner, Problemy teorii i praktiki upravleniia, No 1, 2009, P. 15-22.
2. Ansoff I. X. Stratehiia upravleniia, I. X. Ansoff [Pod redaktsiei L. I. Evenko], M., Ekonomika, 2009, 519 p.
3. Danko T.P. Upravlenie marketinhom, Danko T.P, M., Infra-M, 2009 - 363p.
4. Vikhanskii O. S. Stratehicheskoe upravlenie., O. S. Vikhanskii/ Uchebnik, 2-e izd., pererab. i dop. M., Hardarika, 2000, 387 p.
 
Format 63-65
 
Coverage 8-10 жовтня 2015 року
8-10 October 2015
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU