Сенсорний маркетинг на службі маркетолога
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сенсорний маркетинг на службі маркетолога
|
|
Creator |
Шпилик, Світлана Василівна
|
|
Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
|
|
Date |
2016-01-28T17:01:55Z
2016-01-28T17:01:55Z 2015-10-08 2015-10-08 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шпилик С. В. Сенсорний маркетинг на службі маркетолога / С. В. Шпилик // Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“, 8-10 жовтня 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — С. 98-101.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8052 Shpilik S. V. (2015) Sensornyi marketynh na sluzhbi marketoloha. Materialy mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Marketynhovyi instrumentarii upravlinnia popytom na tovary i posluhy" (Tern., 8-10 October 2015), pp. 98-101 [in Ukrainian]. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послуги“
https://ru.wikipedia.org/wiki/Сенсорный_маркетинг http://www.marketing.spb.ru/lib-mm/strategy/sensory_marketing.htm http://allretail.com.ua/analytics/articles/23434 http://nbuv.gov.ua/j-pdf/hak_2012_36_28.pdf 1. Алешина И.В. Поведение потребителей: Учеб. Пособие [Текст] / И.В. Алешина. - М.: ФАИР-ПРЕСС, 1999. - 384 с. 2. Сенсорный маркетинг [Електронний ресурс] / Матеріал з Вікіпедії - вільної енциклопедії. - Режим доступу: https://ru.wikipedia.org/wiki/Сенсорный_маркетинг 3. 3 Ульяновский А. В. Сенсорный маркетинг [Електронний ресурс] // А.В. Ульяновский. Маркетинговые коммуникации: 28 инструментов миллениума. - М.: Эксмо, 2008. - Режим доступу: http://www.marketing.spb.ru/lib-mm/strategy/sensory_marketing.htm 4. Нейромаркетинг: счастье в точке продаж [Электронный ресурс]. - Режим доступа: http://allretail.com.ua/analytics/articles/23434 5. Булах Т. Д. Сенсорний маркетинг як інструмент продажу книг / Т. Д. Булах // Вісник Харківської державної академії культури. - 2012. - Вип. 36. - С. 244-251. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/hak_2012_36_28.pdf. 6. Линдстром М. Чувство бренда. Воздействие на пять органов чувств для создания выдающихся брендов [Текст] / М. Линдстром. - М. : Экмо, 2006. - 272 с. 1. Aleshina I.V. Povedenie potrebitelei: Ucheb. Posobie [Text], I.V. Aleshina, M., FAIR-PRESS, 1999, 384 p. 2. Sensornyi marketynh [Electronic resource], Material z Vikipedii - vilnoi entsyklopedii, Access mode: https://ru.wikipedia.org/wiki/Sensornyi_marketynh 3. 3 Ulianovskii A. V. Sensornyi marketinh [Electronic resource], A.V. Ulianovskii. Marketinhovye kommunikatsii: 28 instrumentov milleniuma, M., Eksmo, 2008, Access mode: http://www.marketing.spb.ru/lib-mm/strategy/sensory_marketing.htm 4. Neiromarketinh: schaste v tochke prodazh [Electronic resource], Access mode: http://allretail.com.ua/analytics/articles/23434 5. Bulakh T. D. Sensornyi marketynh yak instrument prodazhu knyh, T. D. Bulakh, Visnyk Kharkivskoi derzhavnoi akademii kultury, 2012, Iss. 36, P. 244-251, Access mode: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/hak_2012_36_28.pdf. 6. Lindstrom M. Chuvstvo brenda. Vozdeistvie na piat orhanov chuvstv dlia sozdaniia vydaiushchikhsia brendov [Text], M. Lindstrom, M. : Ekmo, 2006, 272 p. |
|
Format |
98-101
|
|
Coverage |
8-10 жовтня 2015 року
8-10 October 2015 Україна, Тернопіль Ukraine, Ternopil |
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU |
|