Запис Детальніше

Маркетингові дослідження ринку за допомогою ЕОМ

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингові дослідження ринку за допомогою ЕОМ
 
Creator Белова, О. О.
 
Contributor студентка 4 курсу, Українська академія друкарства
 
Date 2016-01-28T18:48:02Z
2016-01-28T18:48:02Z
1995-04-17
1995-04-17
 
Type Article
 
Identifier Белова О. О. Маркетингові дослідження ринку за допомогою ЕОМ / Белова О. О. // Тези доповіді студентської наукової конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, присв’яченої 150-річчю з дня народження Івана Пулюя, 17-20 квітня 1995 року — Т. : Тернопільський приладобудівний інститут імені Івана Пулюя, 1995 — С. 211-212. — (Економіка, маркетинг, менеджмент.).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8264
Belova O. O. (1995) Marketynhovi doslidzhennia rynku za dopomohoiu EOM. Abstracts of Student Scientific Conference "Natural Sciences and Humanities. Actual issues." dedicated to the 150th anniversary of Ivan Pul'uj (Tern., 17-20 April 1995), pp. 211-212 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Тези доповіді студентської наукової конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, присв’яченої 150-річчю з дня народження Івана Пулюя
Abstracts of Student Scientific Conference "Natural Sciences and Humanities. Actual issues." dedicated to the 150th anniversary of Ivan Pul'uj
 
Format 211-212
 
Coverage 17-20 квітня 1995 року
17-20 April 1995
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher Тернопільський приладобудівний інститут імені Івана Пулюя
Ivan Pul'uj Ternopil Instrument Making Institute