Запис Детальніше

Сервіс як інструмент маркетингової стратегії

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сервіс як інструмент маркетингової стратегії
 
Creator Степанова, Л. В.
 
Contributor студентка 4 курсу, Львівський торгово-економічний інститут
 
Subject 658.8
339.13
 
Date 2016-01-28T18:48:25Z
2016-01-28T18:48:25Z
1995-04-17
1995-04-17
 
Type Article
 
Identifier Степанова Л. В. Сервіс як інструмент маркетингової стратегії / Степанова Л. В. // Тези доповіді студентської наукової конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, присв’яченої 150-річчю з дня народження Івана Пулюя, 17-20 квітня 1995 року — Т. : Тернопільський приладобудівний інститут імені Івана Пулюя, 1995 — С. 214-215. — (Економіка, маркетинг, менеджмент.).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8267
Stepanova L. V. (1995) Servis yak instrument marketynhovoi stratehii. Abstracts of Student Scientific Conference "Natural Sciences and Humanities. Actual issues." dedicated to the 150th anniversary of Ivan Pul'uj (Tern., 17-20 April 1995), pp. 214-215 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Тези доповіді студентської наукової конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, присв’яченої 150-річчю з дня народження Івана Пулюя
Abstracts of Student Scientific Conference "Natural Sciences and Humanities. Actual issues." dedicated to the 150th anniversary of Ivan Pul'uj
 
Format 214-215
 
Coverage 17-20 квітня 1995 року
17-20 April 1995
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher Тернопільський приладобудівний інститут імені Івана Пулюя
Ivan Pul'uj Ternopil Instrument Making Institute