Сервіс як інструмент маркетингової стратегії
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сервіс як інструмент маркетингової стратегії
|
|
Creator |
Степанова, Л. В.
|
|
Contributor |
студентка 4 курсу, Львівський торгово-економічний інститут
|
|
Subject |
658.8
339.13 |
|
Date |
2016-01-28T18:48:25Z
2016-01-28T18:48:25Z 1995-04-17 1995-04-17 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Степанова Л. В. Сервіс як інструмент маркетингової стратегії / Степанова Л. В. // Тези доповіді студентської наукової конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, присв’яченої 150-річчю з дня народження Івана Пулюя, 17-20 квітня 1995 року — Т. : Тернопільський приладобудівний інститут імені Івана Пулюя, 1995 — С. 214-215. — (Економіка, маркетинг, менеджмент.).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8267 Stepanova L. V. (1995) Servis yak instrument marketynhovoi stratehii. Abstracts of Student Scientific Conference "Natural Sciences and Humanities. Actual issues." dedicated to the 150th anniversary of Ivan Pul'uj (Tern., 17-20 April 1995), pp. 214-215 [in Ukrainian]. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Тези доповіді студентської наукової конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, присв’яченої 150-річчю з дня народження Івана Пулюя
Abstracts of Student Scientific Conference "Natural Sciences and Humanities. Actual issues." dedicated to the 150th anniversary of Ivan Pul'uj |
|
Format |
214-215
|
|
Coverage |
17-20 квітня 1995 року
17-20 April 1995 Україна, Тернопіль Ukraine, Ternopil |
|
Publisher |
Тернопільський приладобудівний інститут імені Івана Пулюя
Ivan Pul'uj Ternopil Instrument Making Institute |
|