Запис Детальніше

Показники, що впливають на маркетингову діяльність підприємства

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Показники, що впливають на маркетингову діяльність підприємства
Indicators that influence the marketing activities of the company
 
Creator Дячун, Ольга Дмитрівна
Djachun, Olga
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
 
Subject частка ринку
рентабельність
маркетингові затрати
маркетинговий аналіз
market share
profitability
marketing costs
marketing analysis
65.050
 
Description Визначено склад показників узагальнюючих результатів маркетингової діяльності підприємств
Determined the composition of indicators generalizing results marketing activities of enterprises
 
Date 2016-01-28T19:05:43Z
2016-01-28T19:05:43Z
2012-04-18
2012-04-18
 
Type Article
 
Identifier Дячун О. Д. Показники, що впливають на маркетингову діяльність підприємства / Ольга Дячун // Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 18 квітня 2012 року — Т. : ТНТУ, 2012 — С. 89-90. — (Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8329
Djachun O. (2012) Pokaznyky, shcho vplyvaiut na marketynhovu diialnist pidpryiemstva [Indicators that influence the marketing activities of the company]. Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development" (Tern., April 18, 2012), pp. 89-90 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development"
 
Rights © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Format 89-90
 
Coverage 18 квітня 2012 року
April 18, 2012
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU