Запис Детальніше

Особливості проведення маркетингових досліджень

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості проведення маркетингових досліджень
Features of marketing research
 
Creator Кулик, Юлія Романівна
Kulik, Yuliya
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
 
Subject маркетингове дослідження
маркетингове середовище
первинна інформація
вторинна інформація
market research
marketing environment
the primary information
secondary information
658. 338
 
Description Маркетингове дослідження ринку дозволяє виявити канали просування товару на ринку, стан конкурентного середовища, домінуючих фінансово-економічних показників і основних споживчих переваг на користь існуючих торгових марок (брендів), а також відобразити асортимент товару, представленого в даному сегменті ринку
Market Research allows you to identify the channels of moving goods in the market, the competitive environment, the dominant financial and economic indicators and basic consumer preferences in favor of existing brands (brands), along with a range of products presented in this market segment
 
Date 2016-01-28T19:05:50Z
2016-01-28T19:05:50Z
2012-04-18
2012-04-18
 
Type Article
 
Identifier Кулик Ю. Р. Особливості проведення маркетингових досліджень / Юлія Кулик // Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 18 квітня 2012 року — Т. : ТНТУ, 2012 — С. 90-92. — (Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8330
Kulik Y. (2012) Osoblyvosti provedennia marketynhovykh doslidzhen [Features of marketing research]. Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development" (Tern., April 18, 2012), pp. 90-92 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development"
 
Rights © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Format 90-92
 
Coverage 18 квітня 2012 року
April 18, 2012
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU