Запис Детальніше

Стратегічні підходи до організації збуту продукції підприємств

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегічні підходи до організації збуту продукції підприємств
Strategic approaches to the organization manager production companies
 
Creator Рарок, Марія
Rarok, Mariya
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
 
Subject маркетингова збутова стратегія
розподіл
конкуренція
маркетингові посередники
marketing sales strategy
distribution
competition
market intermediaries
339.13
 
Description Подано основні стратегічні підходи до планування та організації збуту продукції суб‘єктами ринку
The basic strategic approaches to planning and organizing salesmarket players
 
Date 2016-01-28T19:06:28Z
2016-01-28T19:06:28Z
2012-04-18
2012-04-18
 
Type Article
 
Identifier Рарок М. Стратегічні підходи до організації збуту продукції підприємств / Марія Рарок // Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 18 квітня 2012 року — Т. : ТНТУ, 2012 — С. 100-102. — (Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8335
Rarok M. (2012) Stratehichni pidkhody do orhanizatsii zbutu produktsii pidpryiemstv [Strategic approaches to the organization manager production companies]. Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development" (Tern., April 18, 2012), pp. 100-102 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅱ науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
Materials of second scientific conference "Theoretical and applied aspects of economic development"
 
Rights © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
 
Format 100-102
 
Coverage 18 квітня 2012 року
April 18, 2012
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU