Запис Детальніше

Incorporation of massive online open courses best practices into ukrainian university curriculum

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Incorporation of massive online open courses best practices into ukrainian university curriculum
Впровадження методичних здобутків масових відкритих онлайн курсів у навчальну програму українського університету
 
Creator Скоренький, Юрій Любомирович
Skorenkyy, Yuriy
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine
 
Subject 378.1
 
Date 2016-02-01T10:29:03Z
2016-02-01T10:29:03Z
2014-05-13
2014-05-13
 
Type Article
 
Identifier Skorenkyy Y. Incorporation of massive online open courses best practices into ukrainian university curriculum / Yuriy Skorenkyy // Матеріали міжнародної науково-методичної конференції „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів у європейському освітньому просторі“, 13-16 травня 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 48-51. — (Організація навчального процесу для студентів-іноземців).
978-966-305-060-7
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8399
Skorenkyy Y. (2014) Incorporation of massive online open courses best practices into ukrainian university curriculum. Proceedings of the International scientific conference "Actual Problems in International Students Teaching and Learning within European Higher Education Area" (Tern., 13-16 May 2014), pp. 48-51 [in English].
 
Language en
 
Relation Матеріали міжнародної науково-методичної конференції „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів у європейському освітньому просторі“
Proceedings of the International scientific conference "Actual Problems in International Students Teaching and Learning within European Higher Education Area"
http://www.ehea.info/Uploads/%281%29/Bologna
http://www.nature.com/news/online-learning-campus-2-0-1.12590
http://www.nmc.org/publications/2013-horizon-report-higher-ed
http://www.timeshighereducation.co.uk/worlduniversity-rankings/2014/
http://www.rpajournal.com/dev/wp-content/uploads/2013/05/SF1.pdf
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1959;
http://taltek.info/atutor_seminar2013-04_9.html
http://cshe.berkeley.edu/sites/default/files/shared/publications/docs/ROPS.Edelstein&Douglass.IntHEdTaxonomy.12.12.12.pdf
1. The European Higher Education Area in 2012: Bologna Process Implementation Report – Brussels: Eurydice, 2012.– Available at http://www.ehea.info/Uploads/%281%29/Bologna Process Implementation Report.pdf
2. Waldrop M. M. Online learning: Campus 2.0 // Nature. – 2013. – Vol. 495. – p. 160-163. – Available at http://www.nature.com/news/online-learning-campus-2-0-1.12590.
3. NMC Horizon Report: 2013 Higher Education Edition – New Media Consortium, USA, 2013. – Available at http://www.nmc.org/publications/2013-horizon-report-higher-ed.
4. The Times Higher Education World Reputation Rankings 2014 - Thomson Reuters, 2014. - Available at http://www.timeshighereducation.co.uk/worlduniversity-rankings/2014/
5. Sandeen C. Assessment’s Place in the New MOOC World // Research & Practice in Assessment, 8(1), 5-12 (2013). – Available at http://www.rpajournal.com/dev/wp-content/uploads/2013/05/SF1.pdf
6. Skorenkyy Yu. Massive online open courses: effective practices – Practical aspects of distant learning seminar – Ternopil, 2013. – Available at http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1959; http://taltek.info/atutor_seminar2013-04_9.html [in Ukrainian].
7. Edelstein R. J., Douglass J.A. Comprehending International Initiatives of Universities // Research & Occasional Paper Series CSHE 19.12. University of California, Berkeley, 2012. – Available at http://cshe.berkeley.edu/sites/default/files/shared/publications/docs/ROPS.Edelstein&Douglass.IntHEdTaxonomy.12.12.12.pdf
1. The European Higher Education Area in 2012: Bologna Process Implementation Report – Brussels: Eurydice, 2012, Available at http://www.ehea.info/Uploads/%281%29/Bologna Process Implementation Report.pdf
2. Waldrop M. M. Online learning: Campus 2.0, Nature, 2013, Vol. 495, p. 160-163, Available at http://www.nature.com/news/online-learning-campus-2-0-1.12590.
3. NMC Horizon Report: 2013 Higher Education Edition – New Media Consortium, USA, 2013, Available at http://www.nmc.org/publications/2013-horizon-report-higher-ed.
4. The Times Higher Education World Reputation Rankings 2014 - Thomson Reuters, 2014, Available at http://www.timeshighereducation.co.uk/worlduniversity-rankings/2014/
5. Sandeen C. Assessment’s Place in the New MOOC World, Research & Practice in Assessment, 8(1), 5-12 (2013), Available at http://www.rpajournal.com/dev/wp-content/uploads/2013/05/SF1.pdf
6. Skorenkyy Yu. Massive online open courses: effective practices – Practical aspects of distant learning seminar – Ternopil, 2013, Available at http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1959; http://taltek.info/atutor_seminar2013-04_9.html [in Ukrainian].
7. Edelstein R. J., Douglass J.A. Comprehending International Initiatives of Universities, Research & Occasional Paper Series CSHE 19.12. University of California, Berkeley, 2012, Available at http://cshe.berkeley.edu/sites/default/files/shared/publications/docs/ROPS.Edelstein&Douglass.IntHEdTaxonomy.12.12.12.pdf
 
Rights © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2014
 
Format 48-51
 
Coverage 13-16 травня 2014 року
13-16 May 2014
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU