Запис Детальніше

Маркетингове дослідження цільових аудиторій (на прикладі НКО з протидії торгівлі людьми)

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингове дослідження цільових аудиторій (на прикладі НКО з протидії торгівлі людьми)
Marketing research of target audiences (in case of NPO that combat human trafficking)
 
Creator Борисова, Тетяна Михайлівна
Когут, У. І.
Borysova, T. M.
Kohut, U. I.
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Національний університет «Львівська політехніка», Україна
 
Subject 339.138
 
Date 2016-02-01T18:01:04Z
2016-02-01T18:01:04Z
2014-11-19
2014-11-19
 
Type Article
 
Identifier Борисова Т. М. Маркетингове дослідження цільових аудиторій (на прикладі НКО з протидії торгівлі людьми) / Т. М. Борисова, У. І. Когут // Збірник тез доповідей Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 19-20 листопада 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 302-303. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8670
Borysova T. M., Kohut U. I. (2014) Marketynhove doslidzhennia tsilovykh audytorii (na prykladi NKO z protydii torhivli liudmy) [Marketing research of target audiences (in case of NPO that combat human trafficking)]. Collection of abstracts of the International Scientific Conference of young scientists and students "Actual problems of modern technology" (Tern., 19-20 November 2014), pp. 302-303 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Збірник тез доповідей Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Collection of abstracts of the International Scientific Conference of young scientists and students "Actual problems of modern technology"
 
Format 302-303
 
Coverage 19-20 листопада 2014 року
19-20 November 2014
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU