Нейромаркетинг як інноваційний механізм маркетингу
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Нейромаркетинг як інноваційний механізм маркетингу
Neuromarketing as an innovative trend of marketing |
|
Creator |
Павлик, А. Й.
Долинська, А. І. Pawlyk, A. Y. Dolynska, A. I. |
|
Contributor |
Технічний коледж Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, Україна
|
|
Subject |
138.14
|
|
Date |
2016-02-01T18:04:38Z
2016-02-01T18:04:38Z 2014-11-19 2014-11-19 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Павлик А. Й. Нейромаркетинг як інноваційний механізм маркетингу / А. Й. Павлик, А. І. Долинська // Збірник тез доповідей Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 19-20 листопада 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 348. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8700 Pawlyk A. Y., Dolynska A. I. (2014) Neiromarketynh yak innovatsiinyi mekhanizm marketynhu [Neuromarketing as an innovative trend of marketing]. Collection of abstracts of the International Scientific Conference of young scientists and students "Actual problems of modern technology" (Tern., 19-20 November 2014), pp. 348 [in Ukrainian]. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Збірник тез доповідей Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Collection of abstracts of the International Scientific Conference of young scientists and students "Actual problems of modern technology" |
|
Format |
348
|
|
Coverage |
19-20 листопада 2014 року
19-20 November 2014 Україна, Тернопіль Ukraine, Ternopil |
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU |
|