Запис Детальніше

Нейромаркетинг як інноваційний механізм маркетингу

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Нейромаркетинг як інноваційний механізм маркетингу
Neuromarketing as an innovative trend of marketing
 
Creator Павлик, А. Й.
Долинська, А. І.
Pawlyk, A. Y.
Dolynska, A. I.
 
Contributor Технічний коледж Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, Україна
 
Subject 138.14
 
Date 2016-02-01T18:04:38Z
2016-02-01T18:04:38Z
2014-11-19
2014-11-19
 
Type Article
 
Identifier Павлик А. Й. Нейромаркетинг як інноваційний механізм маркетингу / А. Й. Павлик, А. І. Долинська // Збірник тез доповідей Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 19-20 листопада 2014 року — Т. : ТНТУ, 2014 — С. 348. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8700
Pawlyk A. Y., Dolynska A. I. (2014) Neiromarketynh yak innovatsiinyi mekhanizm marketynhu [Neuromarketing as an innovative trend of marketing]. Collection of abstracts of the International Scientific Conference of young scientists and students "Actual problems of modern technology" (Tern., 19-20 November 2014), pp. 348 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Збірник тез доповідей Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Collection of abstracts of the International Scientific Conference of young scientists and students "Actual problems of modern technology"
 
Format 348
 
Coverage 19-20 листопада 2014 року
19-20 November 2014
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU