Удосконалення формування стратегії здійснення комерційної діяльності підприємства на основі використання збалансованої системи показників
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Удосконалення формування стратегії здійснення комерційної діяльності підприємства на основі використання збалансованої системи показників
Improvement of the strategy formation for the enterprise commercial activity by using the balanced scorecard |
|
Creator |
Шалай, Лілія
Shalai, Liliia |
|
Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
|
|
Subject |
658.1
|
|
Date |
2016-02-02T00:21:44Z
2016-02-02T00:21:44Z 2013-04-25 2013-04-25 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шалай Л. Удосконалення формування стратегії здійснення комерційної діяльності підприємства на основі використання збалансованої системи показників / Лілія Шалай // Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 25 квітня 2013 року — Т. : ТНТУ, 2013 — С. 62-64. — (Секція 1. Актуальні проблеми теорії і практики фінансів, обліку та контролю).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8756 Shalai L. (2013) Udoskonalennia formuvannia stratehii zdiisnennia komertsiinoi diialnosti pidpryiemstva na osnovi vykorystannia zbalansovanoi systemy pokaznykiv [Improvement of the strategy formation for the enterprise commercial activity by using the balanced scorecard]. Materialy Ⅲ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., April 25, 2013), pp. 62-64 [in Ukrainian]. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
1. Бойчук І.В. Значення стратегічного маркетингу в управлінні діяльністю промислового підприємства / І. В. Бойчук // Регіональна економіка. – 2007. – № 1. – С. 297-302. 2. Бурлака О.В. Система збалансованих показників як інструмент підвищення стратегічного потенціалу підприємства / О.В. Бурлака // Формування ринкових відносин в Україні. – 2008. – № 2. – С.43-47. 1. Boichuk I.V. Znachennia stratehichnoho marketynhu v upravlinni diialnistiu promyslovoho pidpryiemstva, I. V. Boichuk, Rehionalna ekonomika, 2007, No 1, P. 297-302. 2. Burlaka O.V. Systema zbalansovanykh pokaznykiv yak instrument pidvyshchennia stratehichnoho potentsialu pidpryiemstva, O.V. Burlaka, Formuvannia rynkovykh vidnosyn v Ukraini, 2008, No 2, P.43-47. |
|
Format |
62-64
|
|
Coverage |
25 квітня 2013 року
April 25, 2013 Україна, Тернопіль Ukraine, Ternopil |
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU |
|