Запис Детальніше

Інформаційне забезпечення маркетингу та його особливості

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інформаційне забезпечення маркетингу та його особливості
Information support of marketing and its features
 
Creator Глинська, Марія
Hlynska, Maria
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
 
Subject 658.338.1
 
Date 2016-02-02T00:24:53Z
2016-02-02T00:24:53Z
2013-04-25
2013-04-25
 
Type Article
 
Identifier Глинська М. Інформаційне забезпечення маркетингу та його особливості / Марія Глинська // Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 25 квітня 2013 року — Т. : ТНТУ, 2013 — С. 114-116. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8783
Hlynska M. (2013) Informatsiine zabezpechennia marketynhu ta yoho osoblyvosti [Information support of marketing and its features]. Materialy Ⅲ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., April 25, 2013), pp. 114-116 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
 
Format 114-116
 
Coverage 25 квітня 2013 року
April 25, 2013
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU