Запровадження прогресивних підходів до формування маркетингової стратегії управління у відносинах зі споживачами
DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Запровадження прогресивних підходів до формування маркетингової стратегії управління у відносинах зі споживачами
Introduction of progressive approaches to the formation of management relations with consumers marketing strategy |
|
Creator |
Гощар, Діана Вікторівна
Hoschar, Diana |
|
Contributor |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
|
|
Subject |
330
|
|
Date |
2016-02-02T00:25:14Z
2016-02-02T00:25:14Z 2013-04-25 2013-04-25 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гощар Д. В. Запровадження прогресивних підходів до формування маркетингової стратегії управління у відносинах зі споживачами / Діана Гощар // Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 25 квітня 2013 року — Т. : ТНТУ, 2013 — С. 120-122. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8786 Hoschar D. (2013) Zaprovadzhennia prohresyvnykh pidkhodiv do formuvannia marketynhovoi stratehii upravlinnia u vidnosynakh zi spozhyvachamy [Introduction of progressive approaches to the formation of management relations with consumers marketing strategy]. Materialy Ⅲ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., April 25, 2013), pp. 120-122 [in Ukrainian]. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
1. Балабанова Л.В. Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств: монографія / Л.В. Балабанова, О.А. Бриндіна. – Донецьк: ДонДУЕТ, 2006. – 230 с. 2. Береза А.М., Козак І.А., Левченко Ф.А., Гужва В.М., Трохименко В.С. Електронна комерція: [навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц. ] / А.М. Береза , І.А. Козак , Ф.А. Левченко , В.М. Гужва , В.С. Трохименко – К.: КНЕУ, 2004. – 108 с. 3. Плескач В.Л. Технології електронного бізнесу: [навч.посіб.] / В.Л. Плескач – К.: Київ.нац.торг.-екон.ун-т, 2007. – 223 с. 1. Balabanova L.V. Marketynhova tovarna polityka v systemi menedzhmentu pidpryiemstv: monograph, L.V. Balabanova, O.A. Bryndina, Donetsk: DonDUET, 2006, 230 p. 2. Bereza A.M., Kozak I.A., Levchenko F.A., Huzhva V.M., Trokhymenko V.S. Elektronna komertsiia: [navch.-metod. posibnyk dlia samost. vyvch. dysts. ], A.M. Bereza , I.A. Kozak , F.A. Levchenko , V.M. Huzhva , V.S. Trokhymenko – K., KNEU, 2004, 108 p. 3. Pleskach V.L. Tekhnolohii elektronnoho biznesu: [navch.posib.], V.L. Pleskach – K., Kyiv.nats.torh.-ekon.un-t, 2007, 223 p. |
|
Format |
120-122
|
|
Coverage |
25 квітня 2013 року
April 25, 2013 Україна, Тернопіль Ukraine, Ternopil |
|
Publisher |
ТНТУ
TNTU |
|