Запис Детальніше

Моделі управління у контексті управлінських парадигм у взаємозв’язку з основними установками маркетингу

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Моделі управління у контексті управлінських парадигм у взаємозв’язку з основними установками маркетингу
Management models in the context of managerial paradigms under interrelation to the basic marketing settings
 
Creator Павловська, Марія
Pavlovska, Mariia
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
 
Subject 339.13
 
Date 2016-02-02T00:25:57Z
2016-02-02T00:25:57Z
2013-04-25
2013-04-25
 
Type Article
 
Identifier Павловська М. Моделі управління у контексті управлінських парадигм у взаємозв’язку з основними установками маркетингу / Марія Павловська // Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 25 квітня 2013 року — Т. : ТНТУ, 2013 — С. 132-136. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8792
Pavlovska M. (2013) Modeli upravlinnia u konteksti upravlinskykh paradyhm u vzaiemozviazku z osnovnymy ustanovkamy marketynhu [Management models in the context of managerial paradigms under interrelation to the basic marketing settings]. Materialy Ⅲ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., April 25, 2013), pp. 132-136 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
 
Format 132-136
 
Coverage 25 квітня 2013 року
April 25, 2013
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU