Запис Детальніше

Підходи до оцінки каналів розподілу як маркетингового інтелектуального активу

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Підходи до оцінки каналів розподілу як маркетингового інтелектуального активу
Approaches to evaluation of the distribution channels as marketing intellectual asset
 
Creator Піняк, Ірина Любомирівна
Piniak, Iryna
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
 
Subject 339.13
 
Date 2016-02-02T00:26:12Z
2016-02-02T00:26:12Z
2013-04-25
2013-04-25
 
Type Article
 
Identifier Піняк І. Л. Підходи до оцінки каналів розподілу як маркетингового інтелектуального активу / Ірина Піняк // Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 25 квітня 2013 року — Т. : ТНТУ, 2013 — С. 138-140. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8794
Piniak I. (2013) Pidkhody do otsinky kanaliv rozpodilu yak marketynhovoho intelektualnoho aktyvu [Approaches to evaluation of the distribution channels as marketing intellectual asset]. Materialy Ⅲ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., April 25, 2013), pp. 138-140 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
 
Format 138-140
 
Coverage 25 квітня 2013 року
April 25, 2013
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU