Запис Детальніше

Формування конкурентних засад стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємств

DSpace at Ternopil State Ivan Puluj Technical University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування конкурентних засад стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємств
Formation of competitive principles of enterprises marketing activity strategic management
 
Creator Рожко, Наталія
Rozhko, Nataliia
 
Contributor Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
 
Subject 339.13
 
Date 2016-02-02T00:26:25Z
2016-02-02T00:26:25Z
2013-04-25
2013-04-25
 
Type Article
 
Identifier Рожко Н. Формування конкурентних засад стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємств / Наталія Рожко // Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“, 25 квітня 2013 року — Т. : ТНТУ, 2013 — С. 143-145. — (Секція 3. Інноваційні маркетингові технології підприємств: сучасні тенденції та перспективи розвитку).
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8796
Rozhko N. (2013) Formuvannia konkurentnykh zasad stratehichnoho upravlinnia marketynhovoiu diialnistiu pidpryiemstv [Formation of competitive principles of enterprises marketing activity strategic management]. Materialy Ⅲ mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky" (Tern., April 25, 2013), pp. 143-145 [in Ukrainian].
 
Language uk
 
Relation Матеріали Ⅲ міжнародної науково-практичної конференції „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“
 
Format 143-145
 
Coverage 25 квітня 2013 року
April 25, 2013
Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
 
Publisher ТНТУ
TNTU